"על ארגון לבנות אצלו מפעל תוכנה – רק כך ישרוד בעולם התחרותי הזה"

"הדרך היעילה והנכונה להטמיע חדשנות לארגונים ולהפוך אותם לזריזים ותחרותיים - היא באמצעות טכנולוגיה", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ''ל NessPRO

דדי דבורסקי, מנכ''ל NessPRO. צילום: ניב קנטור

"לפני שלוש שנים הפכנו להיות שלוחה של CA Technologies בישראל. בכך סגרנו מעגל, כי כבר לפני שנים רבות זה מה שעשינו. בשנה החולפת הגדלנו את היקף הפעילות של CA בישראל ואני מעריך כי המגמה הזו תימשך גם ב-2018", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

NessPRO כוללת בתוכה את חטיבת CA ישראל. דבורסקי דיבר במפגש בכירים, אותו ערכה החטיבה. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ד'), במסעדת לומינה, תל אביב.

לדברי דבורסקי, "הדרך היעילה והנכונה להטמיע חדשנות לארגונים, ולהפוך אותם לזריזים ותחרותיים – היא באמצעות טכנולוגיה. כל ארגון צריך לבנות אצלו מפעל תוכנה. רק בדרך זו ארגונים יצליחו לשרוד בעולם הדינאמי והתחרותי כיום, ולהביא ערך עסקי – ובמהירות. הדרך היחידה ליישום חדשנות היא שימוש בטכנולוגיה. ארגונים נדרשים לשנות את התפיסה ולהפנים כי כל ארגון הוא יצרן תוכנה".

"כדי שהארגונים יוכלו להביא לשוק תוצרים במהירות", ציין דבורסקי, "הם נדרשים לעבור לעבוד על בסיס מודלים של אג'יליות עסקית. צריך שהתפיסה הזו תחלחל מעבר למנמ"ר, גם להנהלה העסקית ולמנכ"ל שבראש. בנוסף לאימוץ אג'ייל, יש לאמץ עבודה עם כלי DevSecOps – כלים אלה מאפשרים לכל ארגון לפתח, לבדוק – ולהעביר לסביבות הייצור ובמהירות".

מוכרים – מה שמכירים

פה, סיכם דבורסקי, "נכנסת CA Technologies בישראל לתמונה. מדובר בחברה ותיקה, בת פעילות של יותר מארבעה עשורים בשוק, אבל עם גישה חדשנית. החברה מביאה כלים, ידע וניסיון יישומי רחב היקף, על מנת לסייע לארגונים להקים את מפעל התוכנה שלהם".

"CA מציעה להיות המנוע הארכיטקטוני, המודל – עליו כל ארגון יבנה את התשתית הנדרשת לו על מנת להיות חדשני ותחרותי. CA עשתה זאת בעצמה, היא המציאה את עצמה מחדש, חידשה את פניה – וכעת – כל מה שהיא מוכרת ללקוחות, היא עשתה קודם בבית".

"אנחנו ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, המייצגים את CA בארץ זה שלוש שנים, מציעים לארגונים הישראליים ליהנות מהתפיסה החדשנית והמקדמת הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים