מרקו קומסטרי, CA: "המנמ"ר הוא המתווך הארגוני החדש"

המנמ"ר הוא המקשר בין הלקוחות הפנימיים והחיצוניים של הארגון, ובין החלק הטכנולוגי - ככזה המתחבר להיבט העסקי, על כן הוא לא יכול לעשות זאת לבד - עליו להיות שחקן נשמה צוותי", כך לדברי קומסטרי, מנכ''ל CA לאזור EMEA

מרקו קומסטרי, מנכ''ל CA לאזור EMEA. צילום: ניב קנטור

"למנמ"ר כיום יש תפקיד גדול ושונה בהרבה מבעבר. הטכנולוגיה היא רק חלק מהעיסוק שלו. אני תופס אותו כמתווך הארגוני החדש: הוא זה המחבר, המקשר בין הלקוחות הפנימיים והחיצוניים של הארגון, ובין החלק הטכנולוגי, ככזה המתחבר להיבט העסקי. הוא לא יכול לעשות זאת לבד, עליו להיות שחקן נשמה צוותי", כך אמר מרקו קומסטרי, מנכ"ל CA לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

קומסטרי דיבר במפגש בכירים, אותו ערכה  חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ד'), במסעדת לומינה, תל אביב.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

על המנמ"ר להפנים, אמר קומסטרי, "כי התפקיד שלו אינו בהכרח טכנולוגי. התפקיד שלו הוא לסייע לארגון שלו למנף את הטכנולוגיה כדי להפוך את הארגון למודרני, כדי שיצליח במסע להפיכתו לארגון דיגיטלי, כדי שהארגון יצליח עסקית בשוק סוער ומשתנה".

הדרך לעשות זאת, הסביר, "קשורה לכמה פעילויות. האחת, על המנמ"ר להיות מוכוון-לקוחות ולא מוכוון-טכנולוגיה. עליו להאזין ללקוחות. אם הוא לא יעשה זאת, הוא יבנה פתרונות לבעיות הלא אמיתיות של הארגון. רק הקשבה תתן מענה טכנולוגי אמיתי. אז, עליו לבחור את הטכנולוגיה הנכונה שתפתור את בעיות הארגון".

בנוסף, ציין, "על המנמ"ר להיות גורם בעל משמעות בארגון. הוא צריך להיות בדרג 'C', סמנכ"ל, שיקשיבו לו".

הדטה סנטר כמקור רווח

המנמ"ר יבין את השינוי המתחולל בעולם, אמר קומסטרי, "אם הוא יבין את השינוי בערך של ה-IT שלו. לדוגמה, לפני עשור לא היו חברות כגון Airbnb, או אובר (Uber). הנכס העיקרי שלהן הוא דטה סנטר, המעניק שירותים ללקוחות. אז היעד הוא להפוך את הדטה סנטר למקור רווח ואת הידע והנתונים הארגוניים למשאב שניתן להוון. אנו עוזרים לארגונים לצלוח את המצב הבלתי ייאמן, בו בתים פרטיים מתחרים בבתי מלון, ומכוניות פרטיות מתחרות במוניות".

"כיום, כל ארגון מתעמת עם שיבוש (disruption) במגזר בו הוא פועל, בשל הופעת שחקנים שלא שיחקו על המגרש בעבר. אם המנמ"ר לא יבין שיש מציאות חדשה, שיש לארגון ערך, כי הוא מבוסס טכנולוגיה – הוא לא יוכל לתת מענה אמיתי לאתגרי הארגון. הטכנולוגיה היא המאפשרת של הארגון – כל ארגון".

"מנמ"רים מבינים על מה אני מדבר", אמר קומסטרי. "אני נמצא בקשר עם מנמ"רים רבים, ביניהם של HSBC הבריטי ו-BNPP הצרפתי. הם, כמו בנקים רבים אחרים, ניצבים מול אתגר של התמודדות עם גופים פיננסיים חדשים, צעירים וזריזים. יש להם חיים קשים ומטרתנו ב-CA להקל עליהם. אני רוצה להיות החבר והשותף הכי טוב של אנשים אלה, אני עוזר להם באמצעות הטכנולוגיה של CA".

השוק הישראלי, סיכם קומסטרי, "הוא דינאמי ומתקדם מבחינה טכנולוגית. אני אוהב להגיע לפה כי החדשנות שבאוויר מעניקה לי השראה. המסר שלי למנמ"רים הישראלים הוא: תבינו שהנכס שיש לכם הוא הטכנולוגיה. דאגו שהיא תהיה הכי טובה ונעזור לכם הכי טוב כדי למנף אותה בשוק התחרותי בו אתם פועלים".

"CA עוזרת לארגונים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, אנו עושים זאת בצורה מוכללת, ומטפלים במכלול התהליכים של החברה. NessPRO  בישראל היא שותף מוצלח ואנו שוקלים 'לייצא' את המודל הזה לארצות נוספות. אנו מביאים את הטכנולוגיה, והם את הידע והניסיון וההיכרות עם השוק המקומי. השילוב הזה יביא לגידול בהיקף הפעילות שלנו בישראל ב-2018".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים