קמינריו משנה מודל עסקי – תתמקד בתוכנה

חברת אחסון הענן הישראלית מעבירה את מכירות החומרה ל-Tech Data, וביחד הן יספקו פתרונות All-flash ניתנים להרכבה, עבור ארגונים ודטה סנטרים בענן ● לדבריה, "הם יספקו ביצועים, אג'יליות ותועלת כספית"

דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario) הישראלית הודיעה כי תעזוב את עסקי החומרה וכי Tech Data תבנה עבורה את התקני החומרה הנדרשים להרצת התוכנה שלה.

חברת אחסון הענן הישראלית והמפיצה הבינלאומית יספקו יחד פתרונות all-flash ניתנים להרכבה (composable), עבור ארגונים ודטה סנטרים בענן, כך שלדבריה, "יספקו ביצועים, אג'יליות ותועלת כספית".

Tech Data תספק שירותי שרשרת אספקה, אינטגרציה ושירותי תמיכה עבור פתרונות פלטפורמת הנתונים של קמינריו, כולל מערך Kaminario K2 all-flash. ההסכם משקף שינוי במודל האסטרטגיה העסקית של קמינריו, כך שהיא משלבת טכנולוגיית אחסון מוגדר תוכנה, עם המוצרים ושרשרת האספקה של Tech Data, לטובת בנייה ואספקת התקני אחסון מבוססים כולם פלאש, המשלבים חומרה ותוכנה.

קמינריו מסרה כי פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה שלה "מספקת פתרונות אחסון all-flash עם יכולת גידול והרחבה גבוהה עבור מרכזי נתונים בענן ציבורי, פרטי והיברידי. K2 משלב את פלטפורמת הפעלת התוכנה VisionOS של קמינריו עם מערך חומרה מוסמך, המייצר התקן משולב".

בלי להתפשר על היכולת הטכנולוגית

"הפרדיגמה של מחשוב ענן והדרישה לדטה סנטרים אוטומטיים, משנות את האופי של ה-IT הארגוני", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "השינוי הזה במודל העסקי, בשל השותפות שלנו עם Tech Data, ממצב אותנו בעמדה המתאימה לספק מודלים חסכוניים וגמישים של צריכה – שספקי ענן זקוקים להם, בלי להתפשר על היכולת הטכנולוגית שלנו".

"Tech Data מספקת שירותי ניהול מחזור חיי מוצר עבור חברות טכנולוגיה שרוצות להתמקד במיומנויות הליבה שלהן", אמר ג'ון אושיא, סגן נשיא בכיר ב-Tech Data.

אנליסטים ציינו כי קמינריו צפויה הגיע לתזרים מזומנים חיובי השנה, וככל הנראה תהיה רווחית בשנת 2019. הצעד שלה, למודל עסקי מבוסס תוכנה – זהה לזה אותו ערכה לפני זמן מה נוטניקס (Nutanix). האנליסטים צפו כי אם בעתיד חברת האחסון בענן הישראלית תרצה ללכת להנפקה, המשקיעים יעריכו את שוויה באופן גבוה יותר, כאשר היא ממוצבת כחברת תוכנה.

פתרון הדגל של החברה, Kaminario K2, הוטמע בקרב מאות ארגונים בארץ ובעולם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארצות הברית, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם ביקנעם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים