צים הטמיעה מערכת להגברת המכירות של אינסנטיבס סולושנס

הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימין אלה ● היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים

צים

אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions) הישראלית הטמיעה בחברת הספנות צים מערכת פרי פיתוחה לניהול המכירות, היעדים והתמריצים. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימין אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

צים נמנית עם 12 החברות הגדולות בעולם בתחום ההובלה במכולות. במסגרת הפרויקט להטמעת המערכת, JOOPY, נכללו גם תהליכי מיכון מלא של טעינת ביצועי המכירות, על בסיס יומי. הפתרון שהוטמע מאפשר הגברת ביצועים, תוך מתן כלים אפקטיביים לעובדים למקסום העמלות שלהם. הפתרון מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר לחברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והביצועים, ולשפר את התוצאות העסקיות שלו.

המערכת נותנת מענה לארגון המכירות הגלובלי של צים, המונה מאות עובדים הפזורים על פני הגלובוס. המערכת מותגה בצים תחת השם ZIMCENTIVE והושקה רשמית לעובדי החברה בתחילת דצמבר.

המערכת מספקת לאנשי המכירות ולהנהלת צים תמונה יומית מעודכנת של ביצועי הארגון והעובדים אל מול היעדים, וכן תשלומים של העמלות. כמו כן נותנת המערכת לכל איש ואשת מכירות ולרמות ההנהלה השונות, תחזית מכירות צפויה ותשלומי עמלות צפויים – עד לסוף הרבעון. כך, יכולים אנשי המכירות ומנהלי המכירות בצים לעקוב אחר ביצועי המכירות והתחזיות הרבעוניים גם דרך אפליקציית המובייל Go JOOPY.

בנוסף לתחזית המכירות והתשלומים, מסייעת המערכת לאנשי המכירות להבין איפה עליהם למקד את מאמצי המכירה, על מנת לעמוד ביעדי הסף האישיים המוגדרים להם במערכת. בשל הפריסה הגלובלית של ארגון המכירות בצים, המערכת עובדת בריבוי מטבעות, ומאפשרת לכל איש מכירות ולרמות ההנהלה השונות לראות את המידע הפיננסי במטבע המקומי.

להיות עם היד על הדופק ולעמוד ביעדי המכירות

תחזית המכירות והתשלומים הרבעוניים מהווה עבור חברת צים כלי פיננסי משמעותי, המסייע לחברה בתכנון התזרימי השוטף לאורך השנה. הטיפים והמידע שמספקת המערכת לאנשי המכירות ולדרגי ההנהלה השונים, על העמידה ביעדי הסף – מניעים את הארגון באופן אפקטיבי לפעולה ולהשגת יעדי המכירות.

אלי גליקמן, מנכ"ל צים, אמר כי "בשנה האחרונה, אנחנו פועלים על מנת לשפר את ביצועי החברה. חלק משמעותי מאוד בכך הוא הנהגתם של מודלים לחישוב תמריצים ובונוסים לאנשי המכירות. הנהגתם של מודלים אלו מהווה פריצת דרך משמעותית מאד בצים".

"הפתרון שהוטמע מאפשר לנו להכניס את המודלים להגברת המכירות וחישובי התמריצים באופן יעיל ולהגיע לכל חלקי ארגון המכירות המבוזר של צים. הזמינות, השקיפות והעדכניות של המידע, מאפשרים לארגון המכירות להיות עם היד על הדופק ולעמוד ביעדי המכירות".

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס, אמר כי "אין הרבה ארגונים בסדר גודל כזה שמרגע שמחליטים שצריך פתרון, מצליחים בתוך חודש לבחור ספק ובתוך חודשיים לסיים הטמעה גלובלית ומורכבת. המערכת שהוטמעה עבור ארגון המכירות, תשפר את הישגיו העסקיים. השקיפות והעדכניות של ביצועי המכירות והעמידה ביעדים לצד צפי רבעוני עדכני, מאפשרים לכל איש ואשת מכירות וכן להנהלה שליטה מרבית, ומגדילים באופן משמעותי את היכולת לשפר את הביצועים ולעמוד ביעדים ובתחזיות המכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים