פרודוור רכשה את פעילות ה-ERP של AXperts במיליוני שקלים

AXperts, אשר קמה ב-2009 על ידי חיים עובדיה ואיתן שירן, מיישמת מערכות Dynamics AX ● יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל: "המערכת מספקת לארגונים פתרון מחשובי מקיף ומעמיק לכלל התהליכים הנדרשים, לצד מענה מלא לדרישות החוק"

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

פרודוור (Prodware) רכשה את הפעילות העסקית של AXperts בתחום ה-ERP. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים. פרודוור מונה 150 עובדים ובנרכשת יש שמונה עובדים.

AXperts מיישמת מערכות Dynamics AX. היא קמה ב-2009, על ידי חיים עובדיה ואיתן שירן. במהלך פעילותה, הנרכשת הטמיעה את מערכות AX בחברות רבות, ביניהן אמות, מבנה תעשיה, רוקר, ליאור חשמל, כנס אינטרנשיונל ועוד.

פרודוור ישראל, מקבוצת פרודוור העולמית, מתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics. בשנת 2016 היא הקימה יחידה עסקית המתמחה בפתרונות לניהול נכסים ומנוהלת על ידי נאווה שבתאי. כמו כן רכשה את דרימסטק, מפתחת מערכת Dreams: מערכת ייעודית, מבוססת מג'יק, לניהול נכסים. פרודוור ישראל השקיעה מיליוני שקלים בפיתוח מערכת מידע מבוססת Dynamics NAV, לעולם הנכסים, המיועדת לעסקים בינוניים.

הגיע הזמן להיפרד מהטכנולוגיה המיושנת משנות ה-80

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, אמר כי "הרכישה של AXperts הינה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו למצב את החברה כמובילת שוק באספקת פתרונות תוכנה מבוססי דיינמיקס לענף של ניהול נכסים מניבים". הוא הוסיף כי "בשנת 2015 זיהינו צורך משמעותי בקרב חברות אשר מנהלות נכסים, לפתרונות תוכנה בארכיטקטורה וטכנולוגיה עדכנית, אשר יחליפו את הטכנולוגיה המיושנת משנות ה-80'. השקענו בפיתוח קו של פתרונות לניהול נכסים, מבוססים טכנולוגיה חדשנית".

לדברי חיימוב, "AXperts מייצגת בישראל את פתרון Flex Property של CGI. היא בעלת ידע וניסיון ביישום מערכות ERP בקרב ארגוני נדל"ן גדולים. מערכת Microsoft Dynamics  AX, בשילוב Flex Property מאפשרת ניהול של כלל סוגי הנכסים – הן לשוכרים והן למשכירים. היא מספקת לארגונים פתרון מחשובי מקיף ומעמיק לכלל התהליכים הנדרשים, לצד מענה מלא לדרישות החוק".

חיימוב סיים באומרו כי "נמשיך לפתח את תוכנת Dreams לטובת עסקים קטנים ובינוניים ונתמוך ב-AX עם FLEX לארגונים גדולים. שני הפתרונות הם מוצרים משלימים, אשר דרים בכפיפה אחת זה לצד זה, ומיושמים על ידי קבוצת יישום אחת שחולקת ניסיון מצטבר וידע".

לדברי שירן, "יש לנו מערכת מתקדמת לשוק הישראלי, המאפשרת למקבלי ההחלטות בארגון לצפות בנתונים בזמן אמת. זאת, על בסיס רישוי חודשי, אשר חוסך את עלויות התשתית, גיבוי, DR ואבטחה בארגון – או על בסיס רכישת רישיונות מסורתית".

הוא הוסיף כי "החבירה לפרודוור מעבירה מסר לחברות הגדולות במשק – אשר משקיעות סכומים לא מבוטלים בתשתיות תוכנה וחומרה מיושנות, מתוך הכרה שהמעבר למערכת מתקדמת מסוגה תהיה כרוכה בעלויות עצומות – שקיימת חלופה בעלות נמוכה משמעותית ועם משך יישום קצר ממה שהכירו עד כה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים