"ארגונים נדרשים ללכת לרישות מוטה ענן"

"ברישות ענן כל התהליכים קורים אוטומטית והרכיבים פתוחים - אנו מאפשרים לאנשי ה-IT לדעת מה קורה ברמת הרשת, בכל זמן נתון", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים כיום לבנות את מערכות התקשורת שלהם פתוחות, כאשר המניע לבנות אותן הוא מחשוב ענן", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה (Arista) ישראל.

אלכסנדר דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה, Cloud Networking Data Center technologies. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם Eest תל אביב, בהשתתפות יותר מ-250 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי אלכסנדר, "אנו פועלים בעולם רישות מוטה ענן. המוצרים של ספקיות רישות אחרות, שבאו מעולם המורשת, Legacy, דורשים להגדיר כל רכיב, הם פועלים בארכיטקטורה סגורה ואנשי הרשת והתקשורת נדרשים למקצועיות ולכישורים וידע – על מנת לתפעל מערכות אלה".

"לעומת זאת, ברישות ענן", הסביר אלכסנדר, "כל התהליכים קורים אוטומטית והרכיבים פתוחים. המערכות והרכיבים שבנינו, מתאימים לארגון בכל גודל. אנו מאפשרים לאנשי ה-IT לדעת מה קורה ברמת הרשת, בכל זמן נתון".

אריסטה, הסביר, "יוצרת עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות, רשת דטה סנטר עם מאפיינים הדומים לאלו של ספקיות הענן. הפתרון של אריסטה מאפשר אוטומציה, נראות, ביצועים טובים יותר, יכולת גדילה פשוטה וגמישה ויכולות התממשקות לענן הציבורי. לארגונים שחלק מהדטה סנטר שלהם פרטי וחלקו ציבורי – היא מציעה פתרון לניהול וניטור עומסים בין שניהם".

נושאים את בשורת הרישות בענן

"אנו מספקים מתגים עם מערכת Linux פתוחה, מבוססת סטנדרטיים, עם מערכת הפעלה Arista – EOS. אנו מעניקים נראות לטובת הצורך למצוא בעיות וצווארי בקבוק – במהירות. זאת, לצד הבנה טובה יותר של סביבות וירטואליות, ועבודה בקצבי תעבורה גבוהים. אנו משחקים במגרש רוחב הפס של ה-'גדולים'. הבסיס להכל הוא רוחב פס. איננו רוצים להימצא במצב בו יש מחסור במשאב כלשהו בדטה סנטר".

"לאריסטה תכונות אוטומציה רבות", אמר. "כך לדוגמה, תכונת ה-Macro Segmentation Services שמבוססת על מערכת הניהול ה-CloudVision, מאפשרת הכנסת שירותי אבטחת מידע פיזיים בצורה אוטומטית. זו משלימה את הפתרונות הווירטואליים של השותפות של אריסטה כגון מיקרוסופט (Microsoft), VMware ו-Open Stack. תכונת ה-Macro Segmentation Services הינה חלק ממערך תכונות שמאפשרות לדטה סנטר מבוסס אריסטה להיות חכם יותר, גמיש ועם הרבה מאוד יכולות אוטומציה".

הסניף הישראלי של החברה נפתח בשנה שעברה, "יש לנו שותפים עסקיים, אינטגרטורים ומפיץ בישראל, אשר עברו את ההכשרות הנדרשות ומשרתים בצורה מוצלחת ביותר את לקוחותינו בישראל".

"השוק הישראלי חשוב לנו מאוד בגלל החדשנות והחשיבה מחוץ לקופסה שיש כאן. הגידול שאריסטה רואה בישראל הוא מרשים, ויש לנו בארץ לקוחות ממגזרים רבים, כגון בנקים, חברות ביטוח חברות היי-טק וספקיות שירות. נמשיך השנה להגדיל את קצב הפעילות שלנו, גידול של עשרות אחוזים מדי רבעון, ונגייס כוח אדם נוסף".

"אנו פועלים בסביבות הדטה סנטר של ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות, ונושאים את בשורת הרישות בענן", סיכם אלכסנדר. "עם מיכון רב, נראות, גידול בביצועים ויכולות ניהול עומסים בין העננים השונים, כמו גם בין הענן והדטה סנטר שבחצר הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים