אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי – פורש

צפריר עוזב לאחר 12 שנים בחברה ומילוי שני תפקידים בכירים: סמנכ"ל טכנולוגיות מידע וסמנכ"ל פתרונות לעסקים ● הוא עובר לתפקיד ניהולי בכיר בחברה גלובלית

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. צילום: יח"צ

אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, עוזב את תפקידו, כך נודע לאנשים ומחשבים.

צפריר עוזב לאחר 12 שנים בבזק בינלאומי ומילוי שני תפקידים בכירים: סמנכ"ל טכנולוגיות מידע וסמנכ"ל פתרונות לעסקים. הוא הודיע אתמול (ג') על עזיבתו. לאנשים ומחשבים נודע כי הוא ימונה בקרוב לתפקיד ניהולי בכיר בחברה ישראלית-גלובלית

בשש השנים האחרונות הוביל צפריר את האגף העסקי בבזק בינלאומי. מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר כי "התעצמותה של החברה בתחומי המחשוב וה-IT, התקשורת ובכלל עולמות האינטגרציה לעסקים, לצד פעילותה הענפה מול מיטב היצרנים, הספקים והלקוחות העסקיים בישראל- הן עדות למקצועיותנו ולמיצובנו כמובילים בתחומים אלה. הן התחזקו בשנים האחרונות עם הובלתו של אייל".

הוא הוסיף כי "אין ספק כי הראייה הטכנולוגית המקיפה של אייל לצד כישוריו בעולם הניהול והמכירות למגזר העסקי, סייעו בהצעדת האגף קדימה ובצמיחה המשמעותית של החברה בעולם זה".

צפריר אמר כי "בזק בינלאומי הייתה לי כבית שני ומשפחה. אני נפרד עם גאווה גדולה בידיעה שזו חברת האינטגרציה הגדולה והמשמעותית בישראל, עם שירותי ה-IT המתקדמים ביותר. עם היכולות האנושיות והמקצועיות של האגף העסקי בבזק בינלאומי הוא ימשיך ויצמח לשיאים ולהצלחות".

צפריר, בן 43, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בהנדסה, תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים