חדש באנשים ומחשבים: VLOG על יישומים טכנולוגיים מנקודת מבט מעשית

VLOG חדש שיפורסם כאן מדי יום א', פרי שיתוף פעולה של אנשים ומחשבים ועדי מור-בירן, יאפשר לכם הצצה לטכנולוגיות החדשות ולעולמות המחשוב, ולקבל את מקסימום המידע במינימום זמן

עדי מור-בירן. צילום: פלי הנמר

מתוך הכרה בצורך לקבל מקסימום מידע במינימום זמן, חברו יחד צוות אנשים ומחשבים ועדי מור-בירן, בכירה בתעשיית ההיי טק ומרצה לחדשנות טכנולוגית, לסדרת סרטונים שתענה עליו, שתפורסם כאן מדי שבוע, החל מיום א' הקרוב.

אנחנו מוקפים במידע רב אודות טכנולוגיות חדשניות, כגון האינטרנט של הדברים (IoT), מציאות מדומה (VR), מציאות רבודה (AR), בינה מלאכותית (AI), בלוקצ'יין ועוד רבות אחרות.

למרות כמויות המידע הגדולות – ואולי דווקא בגללן – לא תמיד פשוט לבור את המוץ מן התבן ולקבל הסבר פשוט וקצר על מהות הטכנולוגיה בכלל ועל היישום המעשי שלה בפרט.

פורמט ה-VLOG נותן מענה לצורך להתעדכן בקלות ובמהירות. על פי מחקרים שונים, כאשר אנשים קוראים או שומעים מידע, הם בדרך כלל יזכרו רק 10% ממה שקראו או שמעו לאחר שלושה ימים. לעומת זאת, כאשר אנשים שומעים ורואים מידע בו זמנית, הם יזכרו כ-65% מהדברים במשך שלושה ימים ויותר. במילים אחרות, בני האדם בנויים באופן המגיב היטב ללמידה באמצעות וידיאו.

במסגרת ה-VLOG החדש, Tech Takes, תציג מור-בירן דוגמאות ליישומים בשטח של הטכנולוגיות בתעשיות שונות: הרפואה, האופנה, המסחר, הביטוח ועוד. כל פרק ב-VLOG השבועי יספק תמונה מתומצתת על הנעשה בתחום, וילווה בטקסט שיעמיק ויספק דוגמאות נוספות.

מור-בירן היא מנהלת בעלת ניסיון של כ-20 שנים בדיסציפלינות שונות בתעשיית ההיי-טק, והחזיקה בתפקידי מכירות, שיווק, ייעוץ עסקי ואסטרטגיה. במסגרת תפקידיה התמחתה בטכנולוגיות בעולמות הענן, התשתיות והמובייל. כיום, היא עוסקת בין היתר בייעוץ לחדשנות טכנולוגית ומרצה עולמית בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים