UPS ישראל מחפשת סטארט-אפים מקומיים – ומקימה מרכז חדשנות

המרכז יעסוק בתחומים כגון המסחר האלקטרוני הגלובלי, ההקלקה ואיסוף המוצרים, ה-Open API, הפתרונות לעולם התשלומים הדיגיטליים, האינטרנט של הדברים והרובוטים

שי גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של UPS בישראל ומנהל מרכז החדשנות שלה בארץ. צילום: מולי נעים

OPSI, השלוחה הישראלית של חברת השילוח הבינלאומית UPS מקימה בימים אלה בארץ מרכז חדשנות, במטרה לייצר שיתופי פעולה עם יזמי טכנולוגיה וסטארט-אפים – כך נודע לאנשים ומחשבים. המרכז יחל לפעול בראשית השנה הבאה והוא יוקם כחלק מ-Ship your innovation – תכנית החדשנות של החברה.

מרכז החדשנות יעסוק בטכנולוגיות בתחומים כגון המסחר האלקטרוני הגלובלי, ההקלקה ואיסוף המוצרים, ה-Open API, פתרונות לעולם התשלומים הדיגיטליים, האינטרנט של הדברים והרובוטים.

לדברי שי גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של UPS בישראל ומנהל המרכז, "המיזם נולד כחלק מתפיסת החדשנות שלנו, שכחלק ממנה אנחנו מאתגרים את עצמנו, מתוך רצון להוביל את הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הטכנולוגית בארץ". הוא ציין כי "המרכז יספק פלטפורמה לשיתוף פעולה בינינו לבין עסקים קטנים, ממציאים בודדים, יזמים או סטארט-אפים בתחילת דרכם. מומחי הלוגיסטיקה, השילוח ושרשרת האספקה של UPS בישראל יסייעו להם לבחון וליישם בשטח רעיונות חדשניים, בתקווה להאיץ את דרכם לשוק העסקי".

"במהלך שני העשורים האחרונים אנחנו עדים למהפכה שמחליפה בקצב הולך וגובר את העולם הפיזי המוכר והמוחשי בביטים דיגיטליים", אמר גוטמן. "היינו מצפים שמעבר מסיבי זה יפגע לרעה בתעשיית הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, אלא שאותה מהפכה דיגיטלית, ששברה את הגבולות הפיזיים בין יבשות, מאפשרת מודלים עסקיים חדשים, של מכירה ישירה לצרכן, ותכניות מנויים חדשות – שיצרו את האפקט ההפוך".

הוא המשיך בציינו כי "המסחר אונליין הביא לגידול מואץ בהיקף החבילות הקטנות יותר, שנעות מסביב לעולם בקצב הולך וגובר עם אתגר חדש ומשמעותי – אתגר הקילומטר האחרון, כלומר: המפגש של הלקוח עם המוצר שהוא הזמין".

המגמות והאתגרים הטכנולוגיים בעולמות הלוגיסטיקה והשילוח

גוטמן, שהוא אחד המנמ"רים הוותיקים והמנוסים, חולק את תובנותיו לגבי עתיד התעשייה: "ארגון שרוצה לצלוח את המהפכה הזו צריך לפתח יכולות חדשות, הכוללות, בין היתר, מערכות מידע פתוחות וגמישות, שמאפשרות העברת מידע מהיר בין ארגונים, בכדי לספק את הצורך ההולך וגובר לשקיפות".

"האתגרים, כפי שאני רואה אותם, הם התייעלות לוגיסטית ואופטימיזציה בשינוע של כמות הולכת וגדלה של חבילות קטנות על פני אזורים גיאוגרפיים רחבים; חוויית לקוח רציפה – מההזמנה דרך השירות ועד לקבלת המוצר; וטכנולוגיות מעקב וניטור חדשות, מבוססות אינטרנט של הדברים, שתסייענה בניהול טוב יותר של הכמות הגדלה של חבילות בשרשרת", ציין גוטמן.

יזמים וסטארט-אפים שמעוניינים להשתלב במרכז החדשנות של UPS מוזמנים להגיש בקשה כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים