סלקום ופרטנר מנהלות מו"מ לפריסה משותפת של הסיבים האופטיים

החברות מנסות להגיע להסכם שיתוף פעולה ארוך טווח בנושא - כך מסרה סלקום לבורסה * על פי ההודעה, ההסכם יאפשר לה לספק שירותים זולים ואיכותיים יותר

האם לבזק ול-HOT יש מה לדאוג? אילוסטרציה: BigStock

תחרות לבזק ול-HOT? בהודעה שפרסמה היום (ב') לבורסה מדווחת סלקום כי היא מנהלת משא ומתן עם פרטנר, במטרה להגיע להסכם שיתוף פעולה ארוך טווח לפריסת תשתית סיבים אופטיים על ידי שתי החברות.

הן פרטנר והן סלקום נמצאות בשלבים מוקדמים של פריסת תשתית סיבים אופטיים, והכוונה בהסכם מסוג זה היא למנוע כפילות.

לפי ההסכם המתגבש, כל חברה תהיה זכאית לרכוש מעת לעת, לפי צרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, שירותי תשתית סיבים אופטיים לצורך חיבור בנייני מגורים בישראל. זאת, לרבות זכות שימוש בלתי הדירה (בלי בעלות על תשתית) בתשתית הסיבים האופטיים הקיימת ו/או העתידית של החברה האחרת (כמו בזק).

אם יתממש, ההסכם יאפשר לחברות לא רק להימנע מפריסה עתידית כפולה, אלא גם להפחית עלויות ולשפר את היכולות שלהן לספק שירותים איכותיים. עוד מוסיפה סלקום כי השפעתו של ההסכם על תוצאות הפעילות של החברה, אם ייחתם ויבוצע, כפופה לשיתוף הפעולה שיתבצע בפועל.

גיבוש ההסכם כפוף להמשך המשא ומתן בין הצדדים ואם ייחתם, תהיה השלמתו כפופה לקבלת האישורים הרגולטוריים הדרושים. החברה מוסיפה כי "אין ודאות שהמשא ומתן יושלם, שהאישורים הרגולטוריים יתקבלו או שההסכם יבוצע".

סלקום מציינת בהודעתה שהיא בוחנת במקביל דרכים אחרות להאצת פריסת תשתית סיבים אופטיים עצמאית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים