"מנהל העבודה נדרש לכלי דיגיטלי לניהול העובדים בשטח"

"נדרש לשנות את המצב כיום, בו מנהל העבודה משחית חלק מזמנו על ישיבות עבודה ושיחות טלפון, מה שפוגע ביכולתו לנהל את עובדי השטח בצורה אפקטיבית", כך אמר אסף אשכנזי, מייסד ובעלים Bravo.ai

אסף אשכנזי, מייסד ובעלים Bravo.ai. צילום: ניב קנטור

"בכל ארגון יש עובדי שטח, המהווים אתגר ניהולי בלתי נגמר. מנהל העבודה נדרש לכלי דיגיטלי לניהול העובדים בשטח", כך אמר אסף אשכנזי, מייסד ובעלים Bravo.ai.

אשכנזי דיבר במליאה המרכזית בכנס Red Hat Forum Israel 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נשא את הכותרת Make IT Happen, והוא נערך שלשום (ג'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,000 מקצועני IT, לקוחות ושותפיה העסקיים של החברה.

חברת התוכנה, אמר אשכנזי, "מספקת פתרון ניהול וירטואלי אשר מסייע למנהל העבודה האנושי לנהל את עובדי השטח שלו. המערכת מאפשרת לעובד לעשות את הדבר הנכון, בזמן הנכון – תמיד. עובדים נדרשים להגדרת משימות, בלא הסחות, על מנת להצליח בתפקידם. נדרש לשנות את המצב כיום, בו מנהל העבודה משחית חלק מזמנו על ישיבות עבודה ושיחות טלפון, מה שפוגע ביכולתו לנהל את עובדי השטח בצורה אפקטיבית – בלא לעורר את עצבי המנכ"ל, ולפעול מול עובד שלא מבין מה רוצים ממנו".

"אנו מעמידים למנהל האנושי עוזר אישי לתיאום", אמר. "אנו יכולים לעשות שינוי מהיר וחסר כאבים. אנו יודעים ללמד עובד תחזוקה במלון להשתמש בכלי שלנו תוך רבע שעה, והוא יודע ללמד את עמיתו לעבודה. כך, ניתן לעשות הרבה יותר עם אותם משאבים".

"אנו מספקים ללקוחות הארגוניים שלנו יתרון תחרותי שאינו הוגן", ציין אשכנזי. "כך, חברות סיעוד נדרשות לארבעה ביקורים אצל הקשישים שבהם הם יטפלו, ולמילוי של 30 טפסים שונים – וזה תמיד ייכשל".

אשכנזי סיים בציינו כי "אינני איש טכנולוגיה, אלא מגיע מהעולם העסקי. הבנו כי החברה צריכה להיות ממוקדת בעצמה, בתחום הליבה שלה. מטריקס הטמיעה לנו את כלי ניהול התהליכים העסקיים
Red Hat JBoss BPM. בחרנו בו בשל יכולת הגידול בלא מאמץ".

ריקי אורן ארד, ראש שרשרת האספקה, Mavenir. צילום: ניב קנטור

ריקי אורן ארד, ראש שרשרת האספקה, Mavenir. צילום: ניב קנטור

ריקי אורן ארד, ראש שרשרת האספקה, Mavenir, תיארה את ההשתלשלות המורכבת של הקמת החברה. "התחלנו כקומברס (Comverse), שנוסדה ב-1983, ועסקה בתאים קוליים", אמרה.

Mavenir מטקסס, אשר רכשה את Xura, שקמה על חורבות קומברס, הודיעה באחרונה על הקמת מרכז מחקר ופיתוח ברעננה, במתקן של קומברס לשעבר – אשר יתמקד בפתרונות קישוריות עבור תשתיות הדור החמישי.

Mavenir הוקמה באחרונה על בסיס של סדרה של עסקאות מסובכות. לאחר פרשת הבקדייטינג (תארוך לאחור) של מנכ"ל קומברס, קובי אלכסנדר, שינתה קומברס את שמה ל-Xura ורכשה את ACISIO.

ב-2016 נמכרה Xura לקרן ההשקעות Siris Capital Group מניו-יורק תמורת 643 מיליון דולרים. באותה שנה רכשה Xura את חטיבת הניידות של Mitel Networks ואת Ranzure Networks כדי לבנות תשתית טכנולוגית לתמיכה של רשתות טלקום בשירותי דור 5.

השנה הושלם תהליך בנייתה של החברה החדשה, כשהחברות Xura ,Mitel Mobility ו-Ranzure אוחדו לחברה אחת – Mavenir Systems, בראשה עומד פארדיפ קוהלי, מייסד Ranzure.

"אנו מובילים בתחום שלנו בעולם", אמרה אורן ארד, "ויש לנו יותר מ-350 ספקי תקשורת. 17 מ-20 הגדולים שבהם – לקוחות שלנו, כאשר מספר הלקוחות הסופיים עומד על כשלושה מיליארד. כ-40% מהודעות הטקסט הנשלחות בעולם, עוברות כל המערכות שלנו".

היא סיימה בציינה כי "המערכות שלנו מוטמעות על פלטפורמת Red Hat OpenStack והאפליקציות שלנו מותקנות על guest OS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים