שי דודפור מונה למוביל תחום הסייבר ב-HPE העולמית

דודפור שימש כמוביל תחום טכנולוגיות ואסטרטגיית סייבר בחטיבת PointNext של HPE ישראל, ולפני כן היה בבנק הפועלים ● בתפקידו החדש יסייע בחיזוק וקידום יכולות הגנת הסייבר ללקוחות הארגוניים של HPE ברחבי העולם

שי דודפור, מוביל תחום הסייבר ב-HPE העולמית. צילום: יח"צ

גאווה ישראלית: שי דודפור מונה לתפקיד מוביל תחום הסייבר ב-HPE העולמית, כך נודע לאנשים ומחשבים.

דודפור שימש עד לפני ימים אחדים כמוביל את תחום טכנולוגיות ואסטרטגיית סייבר (Cyber Security CTO) בחטיבת PointNext של HPE ישראל.

בתפקידו החדש דודפור יסייע בחיזוק וקידום יכולות הגנת הסייבר ללקוחות הארגוניים של HPE ברחבי העולם. כחלק מתחומי אחריותו החדשים הוא יהיה אחראי על הובלת ההיבט הטכנולוגי בתחום הסייבר, ייעוץ אסטרטגי בתחום הסייבר, לצד בנייה ותחזוקה של היצע של פתרונות מתקדמים של החברה לתחום.

עוד יהיה אחראי דודפור לבניית והעמקת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות הגנת סייבר וכן יהיה האיש האמון על התוויית וקביעת אסטרטגיית הסייבר של החברה.

דודפור בעל יותר מ-15 שנים של התמחות מקצועית בתחום אבטחת המידע והסייבר במגוון רחב של נושאים והתמחויות.

קודם לעבודתו ב-HPE, החל משנת 2012 הוא הוביל את תחום הסייבר בבנק הפועלים. בתפקידו זה יזם, הקים מאפס ובתוך כך גם ניהל במשך כחמש שנים יחידות שונות בתחום בבנק, ביניהן: מודיעין, מחקר איומים וטכנולוגיות, מעבדת מחקר, חדשנות ופינטק, מודעות עובדים ולקוחות. כל זאת לצד ניהול מרכז אירועי הסייבר ומערכי ה-SOC ,SIEM ותחום ההונאות בבנק. לפני עבודתו בבנק הפועלים הוא עבד בחטיבת הסייבר בבנק לאומי, וכן היה מנהל פרויקטים ב-OMS ישראל.

דודפור בעל היכרות טכנולוגית מעמיקה עם מערכות, חברות, פתרונות, סטרט-אפים וגופים שונים העוסקים בתחום הגנת הסייבר, לצד ראייה מערכתית להגנת הסייבר, לה ארגונים נדרשים, וכן יכולות לקביעת אסטרטגיית סייבר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לירז

    שי תצליח אתה אלוף. כל הכבוד ! גאווה ישראלית!!

אירועים קרובים