דני בירן מונה לניהול החטיבה הבינלאומית ברשות החדשנות

בירן בעל ניסיון ורזומה עשיר ויופקד על פעילות המערך הבינלאומי, העוסק בפרויקטי שת"פ של חברות ישראליות וזרות מאירופה, אמריקה ואסיה-פסיפיק, שנעשים באמצעות מימון של קרנות דו-לאומיות

דני בירן, מנהל החטיבה הבינ"ל ברשות החדשנות. צילום: שלומי אמסלם לע"מ

דני בירן מונה לנהל את החטיבה הבינלאומית ברשות החדשנות. במסגרת תפקידו יהיה מופקד בירן על פעילות המערך הבינלאומי, המציע מגוון מסלולי שיתופי פעולה בינלאומיים במסגרת המחלקות הגאוגרפיות (אירופה, אמריקה, אסיה-פסיפיק) והמחלקה לשיתופי פעולה עם תאגידים בינלאומיים.

התמיכה בפרויקטי שת"פ אלו נעשית באמצעות קרנות דו-לאומיות, המממנות פרויקטים משותפים של חברה ישראלית וזרה, במסגרת הסכמים רב-לאומיים, או בתכניות תמיכה מקבילה, שבהן כל צד בפרויקט המשותף מציע מימון באמצעות המסלולים הקיימים.

מנכ"ל רשות החדשנות, אהרון אהרון, ציין כי: "המערך הבינלאומי מתפקד כגשר בין כלכלות ותרבויות עסקיות, ופעילותו מופנית ללקוחות ישראלים וזרים כאחד. אני סמוך כי ניסיונו העשיר של דני בעולם הטכנולוגיה הגלובלי יוביל להפצת החדשנות הישראלית למחוזות חדשים ולהעמקת שיתופי הפעולה הקיימים".

דני בירן, מנהל המערך הבינלאומי הנכנס, אמר כי: "אני שמח מאד להצטרף לרשות החדשנות ומקווה לתרום מניסיוני הבינלאומי לקידום שיתופי פעולה בין חברות ותעשיות בישראל ובין מקבילותיהן בחו"ל".

ניסיון בינלאומי בחברות רבות בכל רחבי העולם

בירן הוא בעל ניסיון רב בניהול עולם ההיי-טק העסקי. בשנה וחצי האחרונות עסק בייעוץ בפיתוח עסקי למספר חברות טכנולוגיה בישראל. לפני כן כיהן כסגן נשיא בכיר לשיווק ואסטרטגיה בחברת אלטרה (Altera Corporation), שנרכשה בסוף שנת 2015 על-ידי אינטל (Intel) בכ-17 מיליארד דולר. במסגרת תפקידו זה ניהל בירן את כל החטיבות העסקיות של אלטרה ואת פעילויות השיווק, הפיתוח העסקי והתמיכה בלקוחות. במקביל לעבודתו באלטרה שימש בירן גם כחבר מועצת המנהלים של ה-Global Semiconductor Association.

בטרם זאת, שימש בירן כמנכ"ל חברת סילברבק סיסטמס (Silverback Systems), שפיתחה פתרונות לרשתות אחסון. לפני כן עסק בתפקידי ניהול שונים בחברות נשיונל סמיקונדקטור (National Semiconductor)וב-ל.ס.י לוג'יק (LSI Logic).

בירן מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובתואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים