דיוויד גולדן, מנהל התשתיות של Dell EMC – פורש

גולדן הודיע על עזיבתו שבוע לאחר שדווח על הכנסות שטוחות וירידה בביקוש לפתרונות האחסון של החברה ● הוא ימשיך להיות "מעורב באופן מלא בניהול החברה" עד סוף שנת הכספים שלה בפברואר הקרוב

דיוויד גולדן, מנהל התשתיות של Dell-EMC

דיוויד גולדן, מנהל התשתיות של Dell-EMC, פורש מתפקידו. גולדן הודיע על עזיבתו שבוע לאחר שדווח על הכנסות שטוחות וירידה בביקוש לפתרונות האחסון של החברה.

דובר מטעם ענקית ה-IT אישר את עזיבתו של גולדן ואמר כי הוא "ימשיך להיות מעורב באופן מלא בניהול החברה עד סוף שנת הכספים שלה, בתחילת פברואר". את גולדן יחליף ג'ף קלארק, שמונה לסגן יו"ר Dell-EMC לתפעול ולטכנולוגיה.

המהלך מציב את קלארק, שעובד ב-דל שלושה עשורים, כמי שממונה על כל עסקי המוצרים של החברה, ומוביל שתי קבוצות – קבוצת פתרונות המחשוב האישי וקבוצת פתרונות התשתית שלה.

מנכ"ל אחת מהחברות השותפות העסקיות של Dell-EMC אמר כי עסקי המכירות שלה נמצאים בירידה, לעומת אלה של Pure Storage. לדברי המנכ"ל, שסירב להזדהות בשמו, "Dell-EMC עושה מוצרים מעולים, אבל הפער בינה לבין המתחרות הוא לא מה שהיה פעם. לקוחות מחפשים מוצרים במחיר נמוך יותר – ומאוד טובים, כמו זה של Pure". הוא העריך כי המינוי של קלארק מצביע על כך שהחברה עומדת לנוע במרץ בחודשים הקרובים כדי להתחרות בצורה טובה יותר ב-Pure ובחברות אחסון מבוססות All-flash.

"המשכיות במימוש האסטרטגיות"

גולדן עבד ב-EMC יותר מעשור לפני שנרכשה על ידי דל לפני כשנה. חבילת השכר הכוללת שלו לשנת הכספים 2017, שהסתיימה בפברואר, עמדה על 24.9 מיליון דולר.

מהחברה נמסר כי "שינוי המבנה הניהולי יאפשר המשכיות במימוש האסטרטגיות בשתי חזיתות: הלקוח האישי וזה הארגוני. נעשה שילוב מוצרים מוצלח יותר לאורך כל הדרך – מהקצה, דרך מערכות הליבה ועד לענן".

מייקל דל, מייסד ומנכ"ל החברה הנושאת את שמו, אמר כי "לגולדן היה תפקיד מכריע באינטגרציה המוצלחת של המיזוג ההיסטורי בין שתי החברות, ובבניית חברת ה-IT הגדולה בעולם שהיא בבעלות פרטית. ניסיונו הרב השפיע על כך שהתקדמנו רבות מאז המיזוג, שהיה לפני כשנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים