"המנמ"ר – הגשר בין עולמות ה-IT הישן והמסורתי, והחדש והדיגיטלי"

"ארגונים נדרשים להתמודד עם שוק דינאמי, תחרות גלובלית, ושהעובדים שלהם יהיו טעוני אנרגיה, בעלי עוד יכולות לעבוד ולספק תפוקות טובות יותר", כך אמר בנג'מין ז'וליבה, מנהל אזורי בסיטריקס

בנג'מין ז'וליבה, מנהל אזורי, סיטריקס. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר מוצא עצמו ניצב מול שטף של מגה-מגמות טכנולוגיות: ה-Big Data, העולם הנייד, לימוד מכונה, בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים – ומעל הכל – מחשוב ענן. עליו לפשט את סביבת העבודה של העבודה, לצמצם את מורכבות ה-IT ולבנות גשר לעולם הדיגיטלי", כך אמר בנג'מין ז'וליבה, מנהל אזורי, סיטריקס (Citrix).

ז'וליבה, האחראי על ארצות דרום מזרח אירופה, איטליה וישראל, דיבר בפתח כנס Citrix Synergy Unplugged. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב'), במרכז פרס לשלום ביפו, בהשתתפות לקוחותיה ושותפיה העסקיים של החברה.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"ארגונים נדרשים לפעול כיום באופן שונה", אמר ז'וליבה. "מה שהיה טוב שנים רבות – לא יכול לסייע בהתמודדות בעולם של המחר. ארגונים נדרשים להתמודד עם שוק דינאמי, תחרות גלובלית, ושהעובדים שלהם יהיו טעוני אנרגיה, בעלי עוד יכולות לעבוד ולספק תפוקות טובות יותר".

לדבריו, "האופן בו תהליכים מתבצעים, כמו גם האופן בו העובדים עובדים – חייב להשתנות. נדרשת יעילות גדולה יותר של העובדים, עבודה בסביבות עבודה רבות, עם קישוריות ואבטחת מידע".

"על מנת לצלוח את המסע של שינוי הארגון והפיכתו לדיגיטלי", אמר ז'וליבה, "על המנמ"ר לדעת לשלב בין שימור והטמעת טכנולוגיות ישנות – לצד שילוב של אלו בעולם ה-IT החדש. אנו מסייעים למנמ"ר להפוך את המסע הזה כך שיהיה פשוט יותר". הדרך לעשות זאת, הסביר, "היא לנוע לעבר מחשוב הענן, לספק שירותים, מוצרים ואפליקציות באופן מהיר, וליצור סביבת עבודה מאובטחת, עם מענה לאיום ההולך וגדל בעולם הסייבר".

סיטריקס, סיכם ז'וליבה, "מספקת מענה מחשובי לאתגרי המחר. היא פועלת בעולמות של סביבות העבודה הניידות. אנו מספקים פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן. בדרך זו מתקבלת ניידות עסקית, דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, אשר מספקת למשתמשים גישה מיידית לאפליקציות, תחנות עבודה, מידע ותקשורת – בכל מכשיר, על כל רשת וכן בתצורת שירות בענן. את כל אלה עוטפת מעטפת אבטחת מידע והגנת הסייבר, לטובת עבודת המשתמשים בצורה מאובטחת".

לספק ניידות עסקית

ניר בן יהודה, מנהל מכירות ישראל בסיטריקס, פתח את האירוע ואמר כי לחברה יש אלפי לקוחות בארץ, בכל מגזרי  פעילות: היי-טק, טלקום, ממשלה, בריאות, פיננסים, ביטחון ותעשייה. "חווינו גידול דו-ספרתי באחוזים בשנת הפעילות האחרונה, ואנו צפויים להמשיך את המגמה בשנת הכספים 2018", אמר.

ניר בן יהודה, מנהל מכירות ישראל בסיטריקס. צילום: ניב קנטור

ניר בן יהודה, מנהל מכירות ישראל בסיטריקס. צילום: ניב קנטור

לדברי בן יהודה, החברה פועלת בתחום סביבות העבודה הניידות, ומספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן.

"פתרונות סיטריקס מספקים ניידות עסקית", ציין בן יהודה, "באמצעות סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, אשר מספקת למשתמשים הארגוניים גישה מיידית לאפליקציות, תחנות עבודה, מידע ותקשורת בכל מכשיר, על כל רשת ושירות ענן".

בן יהודה סיכם באומרו כי "אנו עונים על האתגר במסגרתו העסק רוצה מהמנמ"ר יותר, במצב בו ה-IT אינו נמצא רק במקום אחד, בדטה סנטר, אלא שחלקו מצוי בסביבה מרובת עננים. הכל צריך להיות מהר יותר ונדרש להנגיש את השירותים מהר. על המנמ"ר לנצל את הטכנולוגיות החדשות בצורה אפקטיבית – כדי לבנות את התהליכים העסקיים כך שיהיו יעילים, מאובטחים ומהירים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים