בעקבות המנכ"ל החדש – כסאות מוזיקליים ביבמ ישראל

שורת המינויים עליה החליט דניאל מלכה, מנכ''ל הסניף הישראלי של החברה, כוללת את דרור פרל, שי כהן, גיא ריצ'קר ואורי חיאק, אשר התרעננו במקום חדש בענק הכחול

דניאל מלכה, מנכ''ל יבמ ישראל. צילום: כפיר סיון

שורת מינויי בכירים ביבמ (IBM) ישראל, בעקבות מינוי של דניאל מלכה למנכ"ל הסניף הישראלי של הענק הכחול, כך נודע לאנשים ומחשבים.

דרור פרל, מנהל חטיבת פתרונות הענן וחדשנות ביבמ ישראל, מונה לתפקיד מנהל חטיבת GTS – שירותים טכנולוגיים גלובליים בסניף הישראלי של הענק הכחול. פרל שימש בעבר במגוון תפקידים בחברה, ביניהם מנהל פיתוח עסקי בתחום התוכנה בחברה ומנהל תחום מכירות ה-AS/400 בישראל. פרל הינו בעל תואר שני במנהל עסקים, OUBS-UK London.

דרור פרל, מנהל חטיבת מנהל חטיבת GTS ביבמ ישראל. צילום: טליה אלק

דרור פרל, מנהל חטיבת מנהל חטיבת GTS ביבמ ישראל. צילום: טליה אלק

שי כהן החליף את פרל כמנהל חטיבת הענן ביבמ ישראל. לפני כן שימש כהן כמנהל קבוצת התוכנה בענן בחברה.

שי כהן, מנהל חטיבת הענן ביבמ ישראל. צילום: סמדר כפרי

שי כהן, מנהל חטיבת הענן ביבמ ישראל. צילום: סמדר כפרי

גיא ריצ'קר מונה לתפקיד מנהל חטיבת הפתרונות הקוגנטיביים בחברה, מה שכונה בעבר חטיבת התוכנה. בעבר הוא שימש כמנהל חטיבת התוכנה ב-HP ישראל, ולאחר מכן מונה לסמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים באשבל טכנולוגיות, מפתחת תוכנת פריוריטי (Priority), מערכת ERP כחול לבן.

גיא ריצ'קר, מנהל חטיבת הפתרונות הקוגנטיביים ביבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא ריצ'קר, מנהל חטיבת הפתרונות הקוגנטיביים ביבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

לפני כן ריצ'קר שימש במגוון תפקידים ביבמ ישראל: ניהול מכירות התוכנה, ניהול קווי מוצר וניהול מגזרי שוק שונים. בתפקידו האחרון בחברה ניהל את מכירות תוכנת Tivoli במדינות אירופה ואת קהילת הפריסייל ושירותי ההטמעה של קו מוצרים זה. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות בניתוח ואפיון מערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, ותואר שני במנהל עסקים ב-Henley Management College.

אורי חיאק, המשמש כ-CTO של יבמ ישראל, קיבל תחום אחריות נוסף: על יחידת EcoD – הקשר של הענק הכחול למפתחים ולחברות סטארט-אפ, לרבות האקסלרטור IBM Alpha Zone.

אורי חיאק, CTO יבמ ישראל, וראש יחידת EcoD בחברה. צילום: יח"צ

אורי חיאק, CTO יבמ ישראל, וראש יחידת EcoD בחברה. צילום: יח"צ

חיאק שימש בעבר בלוקהיד מרטין (Lockheed Martin) כמנהל תוכניות ה-ICT בפעילות חטיבת מערכות מידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) בישראל. חיאק שירת בצה"ל במשך 26 שנים במגוון רחב של תפקידי פיקוד בכירים עד שפרש בדרגת אלוף משנה, לאחר שהיה מפקד אופק, יחידת התוכנה של חיל האוויר. חיאק הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

שורת המינויים הללו היא פרי החלטתו של מלכה. בסוף ינואר השנה, מלכה, ששימש עד אז המשנה למנכ"ל – מונה לתפקיד המנכ"ל. מלכה החליף בתפקיד את ריק קפלן, שמונה למנהל הפיתוח העסקי הגלובלי ביחידה לפתרונות למגזר הפיננסי של החברה העולמית.

ריק קפלן, מנכ''ל יבמ ישראל לשעבר. צילום: עידן סבח

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל לשעבר. צילום: עידן סבח

מלכה הצטרף לענק הכחול ב-1996 ומילא שורת תפקידי ניהול בכירים בחברה בתחומי השירותים והמכירות – בישראל ובצרפת. במשך שלוש שנים הוא תפקד כמשנה למנכ"ל יבמ ישראל והוביל את מערך המכירות שלה. קודם להצטרפותו ליבמ הוא עבד באחת מחברות האינטגרציה המובילות בצרפת. למלכה תואר ראשון בהנדסה מהטכניון בחיפה ותואר שני במנהל עסקים מ-Henley Business School בלונדון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים