"אי אפשר לנהל את המידע ב-'איים' – נדרש פתרון מוכלל"

"הנתונים הם הנכס הארגוני הכי חשוב ויקר ערך, ולכן - יש חשיבות מרובה לאופן בו המנהל בארגון ניגש למידע, כדי להפיק ממנו את המרב", אמר ברוס פארק, סגן נשיא בכיר בקומוולט לאזור EMEA

ברוס פארק, סגן נשיא בכיר בקומוולט לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"בין שלל האתגרים מולם נדרש המנמ"ר להתמודד נמצא הצורך בטיפול והגנה על המידע. בניגוד לעבר – אז ניתן היה לעשות זאת באמצעות פתרונות נקודתיים, בצורה נפרדת, של עמודים, 'איים' – כיום נדרש לערוך את הטיפול וההגנה על המידע באופן מוכלל, על מנת לקבל פתרון אחוד", כך אמר ברוס פארק, סגן נשיא בכיר בקומוולט (Commvault) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

פארק, האחראי בתפקידו לקשר עם הערוצים והשותפים בחברה, הגיע באחרונה לישראל. בראיון לאנשים ומחשבים הוא אמר ש-"המנמ"ר נדרש לדעת לפעול על גבי תשתיות טכנולוגיות שונות, במקומות פיזיים כמו אצלם בארגון – בדטה סנטר, וכן בסוגי מחשוב הענן השונים. זאת, עם תשתיות HCI, שמשולבות באופן עמוק יחד. בנוסף, עליו להימנע מלהיות במצב של אובדן מידע, שזה משהו שאנחנו שומעים עליו בשנים האחרונות לא מעט פעמים. המנמ"ר נדרש לצמצם סיכונים, להלום את הרגולציות, לענות לסיכוני אבטחת המידע והגנת הסייבר, לקיים ניטור ובקרה שוטפים על ניהול פרויקטי ה-IT שאנשי צוותו עורכים ולעשות תעדוף של מערכות המידע".

"אתגר נוסף", ציין, "מלווה את המנמ"ר שנים רבות והוא הגידול בנתונים. לצדו, יש את האתגרים של הצורך בניהול הנתונים, בריבוי האפליקציות בכלל ואלה שבענן בפרט, וכמובן יש רצון לקבל מהענן אג'יליות. על כל אלה נוסף העולם החדש, של האינטרנט של הדברים, הרצון להפיק ממנו תועלות עסקיות והיותו שדה חדש להגנה על המידע".

הבנה של הנתונים

עוד אמר פארק כי "נדרשת גישה מוכללת לנתונים ולהבנה של הנתונים, שהם הנכס הארגוני הכי חשוב ויקר ערך. לכן, יש חשיבות מרובה לאופן שבו המנהל בארגון ניגש למידע, לאיך המנמ"ר מנגיש ומגיש לו אותם ולכיצד הלקוח מפיק מהם את המרב".

"הכוח של קומוולט הוא ביכולת לכרות את הנתונים, לנתח אותם ולייצאם", הוסיף. "זוהי ספקית ה-IT היחידה בשוק שיכולה להציג את המידע בתצורות שונות, עם כלי מדידה וניתוח. הפתרון של החברה אגנוסטי לחומרה שעליה יושבים הנתונים ויודע לטפל בנתונים שיושבים על רוב הפלטפורמות הנפוצות בשוק. הערך שלנו הוא ביכולת הבחירה של הלקוח, עם אספקת גמישות לטיפול בנתונים".

כך, אמר פארק, "לפני כמה שבועות, קומוולט דורגה במקומות גבוהים בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לתחום הגיבוי וההתאוששות מאסון. היא דורגה ראשונה בשלמות החזון הטכנולוגי שלה ושנייה במימוש יכולתה. האנליסטים כתבו עלינו כי 'לקומוולט יש את הרשימה הרחבה ביותר של תמיכה בספקיות ענן ציבורי. החברה מספקת חופש טכנולוגי להחלטות רכש עתידיות בתחומי הדטה סנטר ומעבר לו'".

אד בייקר, מנהל שותפים בקומוולט לאזור EMEA. צילום: יח"צ

אד בייקר, מנהל שותפים בקומוולט לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"הגנת המידע", סיכם פארק, "היא לא רק אבטחתו, אלא כי אם יכולת ההנגשה אליו וניצול שלו באופן חכם, כאשר הגיבויים הם חלק מהעניין, עוד רכיב בעולם של ניהול המידע. הכלים והתכונות שקומוולט פיתחה מאפשרים לשנע את המידע, לטפל בו בצורה חכמה ויעילה ולנהל אותו באופן מרכזי, עם נקודת מבט אחת – כזו שמספקת נראות על כלל המידע".

גידול בסניף הישראלי

אד בייקר, מנהל שותפים בקומוולט לאזור EMEA, אמר כי "חווינו גידול בסניף הישראלי, בראשו עומד שי נוני, בכל המימדים: 13% בהיקף השותפים המקומיים, 100% במכירות ובמקביל – הגדלנו את היקף ההשקעות שלנו בישראל, על מנת להמשיך את המומנטום של הצמיחה".

הוא ציין כי "השותפים הם אלה שעוזרים לנו לתת ללקוחות הארגוניים פתרונות טובים יותר, ולהפיק יותר ערך מהנתונים. פצחנו במהלך ייחודי, של הקמת מועדון אלופי שותפים – ואם הפיילוט יצליח, נשעתק אותו בשאר סניפי החברה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים