קרן אתנה: 4,000 מכשירי iPad יוענקו השנה למורי וגננות החינוך המיוחד

"כל המורים יקבלו גם 120 שעות של הכשרה טכנו-פדגוגית ממדריכים מקצועיים, בתמיכת משרד החינוך", כך לדברי אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה

אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה. צילום: יח"צ

קרן אתנה, המפעילה את תוכנית מחשב לכל מורה, תתמקד בשנת הלימודים הקרובה – שנת תשע"ח – בחלוקת מכשירי iPad ביחד עם 120 שעות הדרכה מקצועית, למורי החינוך המיוחד, כך מסר אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, לקראת שנת הלימודים החדשה הנפתחת מחר (ו').

לדברי בן ארי עד סוף השנה יוענקו מכשירי iPad ל-4,000 מורי וגננות החינוך המיוחד בשורה של רשויות מקומיות מקריית גת ודימונה בדרום ועד קריית שמונה בצפון, כולל בתי ספר במגזרי המיעוטים.

"היעד של התכנית הוא להעניק מחשב נייד מסוג iPad ל-10,000 מורים לחינוך מיוחד בישראל, לאחר שהוכח בארץ ובחו"ל כי ה-iPad משפר במידה ניכרת את הלמידה של תלמידי החינוך המיוחד ואת הקשר שלהם עם הסביבה, כולל ביה"ס והמשפחה", אומר בן ארי.

לצייד את כל המורות והמורים במדינת ישראל במחשב נייד

בן ארי מוסיף עוד כי "עד כה העניקה קרן אתנה יחד עם שותפיה מחשבים מסוגים שונים (לפטופים, טאבלטים ומכשירי iPad) לכ-15 אלף מורות ומורים ברחבי הארץ, ב-1,240 בתי ספר וגנים ב-123 רשויות מקומיות (עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות), בהתאם לתכניות השונות של הקרן. כל מורה מקבל/ת גם 120 שעות של הכשרה טכנו-פדגוגית ממדריכים מקצועיים, בתמיכת משרד החינוך".

קרן אתנה, שהינה עמותה ללא מטרות רווח, הוקמה בשנת 2006 במטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם. ב-2007 השיקה הקרן, בחסות משרד ראש הממשלה, את התכנית  "מחשב נייד לכל מורה". אחריה הושקו התכניות "מחשב נייד לכל גננת" ( 2012), "טאבלט לכל מורה למדעים" (2014) , ו-"iPad לכל מורה לחינוך מיוחד" (2015).

תכניותיה של הקרן מתבצעות בשותפות הדוקה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד. בין השותפים לתכניות מצויים תורמים מהמגזר העסקי והמגזר השלישי, כגון הקרן המשפחתית על שם תד אריסון וקרן משפחת סילבן אדמס.

קרן אתנה שמה לה למטרה לצייד את כל המורות והמורים במדינת ישראל במחשב נייד ולהעניק להם הדרכה מקצועית של 120 שעות, אשר יקנו להם כלים להעצמתם כמורים מתקדמים, מתוקשבים ובעלי כלים מקצועיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים