רצף נצחונות: מלם זכתה שוב בהפעלת מוקד השירות של עיריית ת"א-יפו

זו הפעם השלישית ברציפות שמלם מערכות זוכה במכרז זה בעשור האחרון ● היא תפעיל מוקד שירות ותמיכה בתחום הטלפוניה והמחשבים לעובדי העיריה, על כל אגפיה ושלוחותיה

חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות באגף מיקור-חוץ במלם מערכות. צילום: יח"צ

מלם מערכות מקבוצת מלם תים, זכתה במכרז מיקור-חוץ להפעלת מוקד השירות והתמיכה בתחום הטלפוניה והמחשבים לעובדי עיריית תל אביב יפו על כל אגפיה ושלוחותיה.

זו הפעם השלישית ברציפות שמלם מערכות זוכה במכרז זה בעשור האחרון. במכרז האחרון היא גברה על מספר חברות IT שניגשו למכרז. היקף המכרז תשעה מיליון שקלים לשלוש השנים הראשונות, עם אופציה להארכה של שנתיים.

על פי תנאי המכרז, כעבור שלוש שנים יש אופציה להאריך לשנתיים נוספות. את המכרז הוביל  אגף המחשוב של עיריית תל אביב.

לדברי חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות באגף מיקור-חוץ במלם, "במסגרת הפרויקט תפעיל מלם מערכות מוקד שירות ותמיכה (Help Desk) לכלל משתמשי המחשוב והטלפוניה בעיריית תל אביב, מעל ל-5,000 משתמשי מחשוב. השירות מתפרס על פני כ-200 מתקנים של העירייה הפרוסים ברחבי העיר, ולראשונה תינתן תמיכה גם בגני הילדים בעיר".

צורך המהותי בשיפור מתמיד ברמת השירות

לצורך הפרויקט מציבה עיריית תל אביב 20 עובדים מטעם מלם מערכות שמעניקים את השירות לעובדי העירייה. גולדשטיין מציין בנוסף כי במסגרת הפרויקט אחראית מלם גם על תחזוקת ציוד המחשוב של משתמשי העירייה.

"אנו שמים לנגד עינינו את הצורך המהותי בשיפור מתמיד ברמת השירות למשתמשי המחשוב בעירייה, וזאת בהתאמה להתפתחויות הטכנולוגיות המואצות המתחוללות בעיריית תל אביב בשנים האחרונות ואשר ימשיכו גם בעתיד", אמר.

ערן טרויצה, סגן מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו, אמר בתגובה כי "מלם זכתה במכרז בציון המשוקלל הגבוה ביותר. אנו רואים במלם שותפים מלאים מזה עשור, וביחד נמשיך להעלות את רמת שביעות הרצון של משתמשי המחשוב בעירייה".

פעילות מיקור-החוץ והשירותים המנוהלים של מלם תים, היא אחד ממנועי הצמיחה של החברה. בשנת 2016 הניבה הפעילות הזו הכנסה של 378,011 מיליוני שקלים, וזו היתה הפעילות השניה בגודלה מבחינת חלוקת ההכנסות לחברה, שדיווחה על תוצאות כספיות של 1.902 מיליארד שקלים – עלייה של 9% לעומת 2016.

האגף מעסיק למעלה מ-450 עובדים שמוצבים בשורה של ארגונים במגזר הפרטי והציבורי. בין הגופים: כנסת ישראל, דואר ישראל, משרד הביטחון, בית חולים הדסה, רשויות מקומיות, וכן ארגונים במגזר העסקי והפרטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים