Dell Technologies Capital: שיא בקצב ההשקעות בישראל במחצית הראשונה של 2017

מתחילת השנה ביצעה זרוע ההשקעות של דל טכנולוגיות שש השקעות בארץ ● נשיא החברה אמר על ישראל שהיא "מוכרת כמרכז חדשנות והון אנושי המשלב את היכולות העסקיות והטכנולוגיות החריפות הנדרשות לבנייה של חברות בסדר גודל עולמי"

סגן נשיא Dell Technologies Capital, יאיר שניר. צילום: טל שחר

Dell Technologies Capital, זרוע ההשקעות של דל טכנולוגיות, הודיעה היום כי ביצעה שש השקעות בישראל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2017 – קצב שיא במונחי צוות ההשקעות בישראל, בהובלתו של יאיר שניר, סגן נשיא Dell Technologies Capital, אשר אחראי על השקעות בישראל ובאירופה.

פעילותה של Dell Technologies Capital בארץ ממשיכה להתרחב בהיבטי כוח אדם ותחומי השקעה, שכוללים כעת את כל היחידות העסקיות הפועלות במסגרת דל טכנולוגיות: Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream ו-VMware.

מיקוד חשוב בזירת הסטרט-אפים של ישראל

"ישראל מוכרת כמרכז חדשנות והון אנושי המשלב את היכולות העסקיות והטכנולוגיות החריפות הנדרשות לבנייה של חברות בסדר גודל עולמי. הכרנו ביכולות אלו עוד במסגרת פעילותה של EMC Ventures, זרוע ההשקעות של EMC, והיו לנו אז השקעות רבות ומוצלחות, בהן ניתן למנות כמה אקזיטים מוכרים כמו XtremIO, Anobits, ScaleIO, Cyvera ו-Adallom", אמר סקוט דרלינג, נשיא Dell Technologies Capital. "כעת, עם הרחבת פעילותנו לכל עסקיה של דל טכנולוגיות, המיקוד שלנו בזירת הסטרט-אפים של ישראל, חשוב מאי פעם. אנו נמשיך להגדיל את ההשקעה ההונית ואת משאבינו בהתאם".

על צוות ההשקעות בישראל נמנים אנשי תעשייה מנוסים, בהיבטי תפעול והשקעות. ניסיון זה מקנה להם את היכולת לאתר טכנולוגיות וצוותי עבודה מבטיחים וגם את הכישורים והידע הנדרשים בכדי לסייע לחברות הפורטפוליו שלהם להגיע לשוק הגלובלי. הצוות מתמקד בהשקעות early-stage בתחומים טכנולוגיים צומחים, כמו בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), תשתיות למפתחים, טכנולוגיות הדור הבא בתחום האחסון, מחשוב נטול שרתים (Serverless), תשתית לכלי רכב מחוברים ואבטחת מידע. בעבר בוצעו השקעות אלו בסבבי גיוס ראשון ושני, אולם לאחרונה הן הורחבו וכוללות כעת גם מימון בשלב סיד.

"חברות צעירות בישראל מתמודדות עם אותם אתגרים עמם מתמודדים סטרטאפים ב-Sand Hill Road (רחוב בקליפורניה בו מרוכזות רבות מקרנות ההון סיכון). האתגר הגדול ביותר אינו מציאת מקורות מימון להקמת החברה, אלא פיתוח הטכנולוגיה והשוק שלה", אמר שניר. "אנו יכולים לספק לחברות גישה ברמה גלובלית, לאנשי הטכנולוגיה המובילים בתעשייה, לערוצי הפצה ו-OEM, ולקשרים שלנו בשוק העולמי, שהינם ייחודיים לחברות של דל טכנולוגיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים