סלקום תספק שירותי טריפל לבניין הסגל החדש של איכילוב

שירותי הטלפוניה הקווית, האינטרנט והטלוויזיה של קבוצת התקשורת יסופקו ל-300 הדירות בבניין הסגל החדש של בית החולים, שהכניסה אליו צפויה החל מהשבוע הבא

מרכז חדשנות בתוך בית החולים איכילוב. צילום: Gellerj, ויקיפדיה

סלקום תספק למגדל הסגל הרפואי החדש של בית החולים איכילוב בתל אביב, שמתפרש על פני 19 קומות וכולל כ-300 דירות, את שירותי הטריפל שלה – סלקום TV, טלפוניה קווית ואינטרנט (תשתית + ספק) – לתקופה של חמש שנים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם על פי הערכות עומד על מאות אלפי שקלים.

מגדל המגורים החדש של הסגל הרפואי באיכילוב, או, בשמו הרשמי, המרכז הרפואי תל אביב על שם סוראסקי, כולל גני ילדים ושטחים ציבוריים, והוא היחיד בישראל שממוקם בתוך שטח בית חולים. הדיירים צפויים להתחיל להיכנס לבניין כבר בשבוע הבא.

בית החולים כבר נמנה כלקוח סלקום בסלולר ובתקשורת הקווית ומחזיק בכלל הפתרונות שלה ושל נטוויז'ן.
על פי החברה, "מדובר בהבעת אמון משמעותית שנותן המרכז הרפואי ביכולות הטכנולוגיות וברמת השירות הגבוהה שמוצעות על ידי סלקום".

כבר כיום סלקום פועלת במספר חלופות בעולם הסיבים, ובהן פריסה עצמאית של תשתית סיבים בערים פתח תקוה, תל אביב, גבעתיים, כפר סבא, רמת גן, ירושלים, ראש העין והרצליה. כך, למשל, בניין הסגל של איכילוב בתל אביב מרושת בתשתית הסיבים של סלקום ובשרותי סלקום TV.

זאת ועוד, החברה בוחנת שיתופי פעולה נוספים, וביניהם כניסה למיזם הסיבים האופטיים IBC, שפרוס כרגע בערים רבות ברחבי ישראל, עם נגישות ליותר מ-150 אלף בתי אב. זאת, במטרה להגיע למיליון בתי אב המחוברים לאינטרנט בתוך בין שלוש לחמש שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים