"המטרה: לחבר את העולם הארגוני הישן לזה החדש"

כיצד משיגים את המטרה הזאת? איך מחדשים את מערכות הארגון על הצד הטוב ביותר? ומה תרומתה של One1? גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של החברה, משיבה

27/07/2017 14:07
גילי שלזינגר, סמנכ''לית השיווק של One1. צילום: רגב ארט

בכנס של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בדבלין, השתתפתי בפאנל שבו נתבקשתי להשיב על השאלה: כיצד היית מציע למנמ"ר להתמודד עם חידוש מערכות הארגון?

תשובתי היא שאנחנו נמצאים בעידן של מהפכה טכנולוגית ובראשה המהפכה הדיגיטלית. מהפכה זאת משפיעה על כל תחומי החיים שלנו ובעיקר משפיעה על הדרך שלנו לעשות עסקים.

החלפת מערכות ליבה כגון ERP ,CRM או בילינג היא כמו ניתוח לב פתוח. מדובר בפרויקטים ארוכים, יקרים מאוד ובעלי סיכון לארגון. לכן, צריך להבין אילו פתרונות נקודתיים לחידוש המערכות יכולים להביא ערך עסקי רב יותר.

חשוב לבצע תעדוף של הכאבים העסקיים שנגרמים כתוצאה ממערכות ותיקות בארגון, לדרג אותן לפי תרומתן העסקית, לשורה התחתונה של הארגון, ולדרג את המחיר של כניסה לשדרוג מערכת ליבה בכל תחום עסקי.

האסטרטגיה החדשה של One1

One1 ביצעה במהלך השנים האחרונות מספר מהלכים עסקיים, שהיוו את התשתית והבסיס לאסטרטגיית ה-Go to market החדשה בשם One1 connect.

מדובר בפלטפומה המחברת את הפתרונות הטכנולוגיים של העולם החדש למערכות הקיימות בארגון ובכך מטפלת נקודתית בשיפור מהיר של התהליך העסקי, מבלי להחליף את מערכות הליבה הקיימות.

הפלטפורמה הזו כוללת חיבוריות לעשרות מערכות בתחומי האופטימיזציה, ניהול המשאב האנושי, שיפור בתחומי השיווק והמכירות, שיפור בעולם שירות הלקוחות, מקסום משאבים ועוד. היא מתחברת לכל מערכת ERP קיימת, במטרה לשפר את התהליך העסקי, תוך שילוב טכנולוגיות כגון האינטרנט של הדברים והבלוקצ'יין. ניתן לשלב בה מספר מערכות או מערכת בודדת, לפי צרכי הארגון, על מנת לבצע את ה-Connect הרלוונטי. כל זאת, מבלי להיכנס לפרויקט יקר, ארוך ומסוכן.

הכותבת הינה סמנכ"לית השיווק של One1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים