"אנו מעניקים לארגונים את היכולת לפעול בענן באופן היברידי"

"השינויים הנדרשים מה-IT כיום, לא נובעים משינויים טכנולוגיים - כי אם מהצרכים העסקיים", כך לדברי שלומי עכו, מנהל שירותי ענן בבזק בינלאומי

שלומי עכו, מנהל שירותי ענן בבזק בינלאומי. צילום: יח"צ

"ה-IT החדש מצריך ניהול אחר. זה דורש שינוי מהמנמ"רים. בעבר, השינויים נגזרו מההתפתחויות הטכנולוגיות, ואילו כיום השינויים נגזרים מהצרכים העסקיים", כך אמר שלומי עכו, מנהל שירותי ענן בבזק בינלאומי.

עכו דיבר בפתח השקת הדטה סנטר החדש, הרביעי במספר של החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') ברחוב הסיבים בפתח תקווה. באירוע נכחו מאות משתתפים – מנמ"רים, מנהלי תשתיות ותקשורת.

"הצרכים העסקיים מובלים על ידי משתמשי הקצה", אמר עכו. "בעבר התהליך התאפיין בבחינה של דרישות וצרכים טכנולוגיים. היינו מתחילים תהליך ארוך ומייגע, של אפיון, תכנון, רכש תקציב, ותצורה, ואז, לבסוף, הקמנו סביבה – וזה לקח המון זמן, חודש עד חודשים. כיום התהליך צריך להיות מהיר, אג'ילי, ומונע מצורכי המשתמשים – עם שירות עצמי ואוטומציה".

לדבריו, "אם המנהל העסקי לא יקבל את השירות מה-IT באופן מיידי – הוא יצרוך אותו לבדו, מבחוץ. לכן, על המנמ"ר לספק את השירות בתוך דקות".

הפתרון הטוב בנמצא

עכו ציטט מחקר שנערך על ידי KPMG בקרב 1,000מנמ"רים בארגונים מהגדולים בעולם, שנשאלו מהן הסיבות שהם עברו או רוצים לעבור ולעבוד בתצורת מחשוב ענן ומדוע הם מאמצים טכנולוגיות אלו.

הסיבות הן, לפי סדר החשיבות: הענן משפר אג'יליות ותגובתיות; הוא מאיץ את קצב הפיתוח והחדשנות בארגון; הענן חוסך כסף; הוא מסייע לחידוש הדטה סנטר; הענן משנה את תמהיל הוצאות ה-IT; הוא מניב זמינות וחוסן בסייבר; הוא הפתרון הטוב בנמצא; הענן תומך בשירותים גלובליים.

לדברי עכו, "החוות שלנו פועלות ברמות התקנים הגבוהות בעולם. הן מנוטרות ומאוישות סביב השעון. במסגרתן, אנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל צורך ובכל שירות שהם זקוקים לו. לצד ליווי זה, אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לארגונים שמתארחים, בעולמות התקשורת, אבטחת מידע, שירותי סיסטם ומחשוב ושירותי ענן".

עכו ציין כי "לצד הגידול בביקוש – וההיענות שלנו, אנו משפרים ומשדרגים גם את רמות השירות שלנו. זאת, על מנת שלקוחות שלנו בדטה סנטרים יקבלו שירות איכותי גם בענן וגם עם שירותים נוספים של בזק בינלאומי. כך, לקוח יכול לשבת בענן של בזק בינלאומי – של Rackspace, או על עננים אחרים".

הוא הוסיף כי "שירותי מחשוב הענן של בזק בינלאומי מאפשרים ל-IT של הלקוח הארגוני לשבת מחוצה לו, ברשת מתקני הדטה סנטר שלנו, הכוללת את כל מרכיבי התשתית והאבטחה הנדרשים, עם תקנים חדשניים והמחמירים ביותר. כך, אין עוד צורך בהקצאת משאבים רבים למערכות מחשוב ולניהולן – כי ניתן לרכוש אותן כשירותים מנוהלים. בדרך זו הארגון נמנע מהוצאות גדולות עבור רכישת ציוד, תחזוקתו השוטפת והשינויים הנדרשים בו. זאת לצד שירותי תמיכה סביב השעון".

"אנו מעניקים ללקוחות את היכולת לפעול בענן באופן היברידי", סיכם עכו. "כל זאת, עם הפלטפורמה של בזק בינלאומי לניטור ולתזמור המערכות שלהם. כאשר אנו מנהלים את כל האופרציה הזו עבור הלקוח – הוא יכול לישון בשקט. העולם עובר ליותר ויותר עבודה במתכונת של שירותים. בדרך זו הארגון יכול לקבל יותר חדשנות וה-IT יכול להתמקד בליבתו העסקית של הארגון – ולא בתחזוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים