"המענה לכאב הראש שבמסע הדיגיטלי – אירוח ושירותים מנוהלים בענן ובדטה סנטר"

"הלקוחות מתמודדים עם העלויות ההולכות וגדלות בדטה סנטר - הגידול במידע, צריכת חשמל ומיזוג - אנו המענה לאתגר המנמ''ר בהיבטי האלקטרו-מכניקה של הדטה סנטר שלו", כך אמר איל צפריר, סמנכ''ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי

איל צפריר, סמנכ''ל המגזר העסקי, בזק בינלאומי. צילום: יח"צ

"צורכי המחשוב הגדלים בהתמדה, הדרישות לעוד ועוד שירותים מצד הלקוחות, החיצוניים והפנימיים, מציבים את המנמ"ר בפני אתגר לא פשוט. המענה לכך הוא אירוח בדטה סנטר, קבלת שירותים מנוהלים ועבודה בתצורת ענן היברידי", כך אמר איל צפריר, סמנכ"ל המגזר העסקי, בזק בינלאומי.

צפריר דיבר בפתח השקת הדטה סנטר החדש, הרביעי במספר של החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') ברחוב הסיבים בפתח תקווה. באירוע נכחו מאות משתתפים – מנמ"רים, מנהלי תשתיות ותקשורת.

לדברי צפריר, "אנו החברה היחידה בשוק המשיקה עוד דטה סנטרים ועוד שירותים מנוהלים, והמגמה ממשיכה לגדול. האסטרטגיה שלנו היא להמשיך את המגמה זו, כי זה תפקידנו, כספק שירות בעולם החדש – לתת מקום שקט ופתוח ללקוח.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

אנו משקיעים בכל דטה סנטר עשרות מיליוני שקלים, בהקמה, בנייה, תחזוקה סביב השעון, בניית שירותים ואבטחה והכל ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר. כך אנו עונים לדרישת הלקוחות שמתמודדים עם העלויות ההולכות וגדלות בדטה סנטר הפנימי שלהם בהיבטי הגידול במידע, צריכת חשמל ומיזוג. אנו המענה לאתגר המנמ"ר בהיבטי האלקטרו-מכניקה של הדטה סנטר שלו".

"העולם הופך לדיגיטלי", אמר צפריר. "הדיגיטציה הולכת וגדלה ומגיעה לכל מקום. התשתית משתנה, היא לא נעלמת, אבל היא נדרשת לאפשר דרישות דיגיטליות חדשות. כמויות המידע הולכות וגדלות בצורה מטורפת ויש לטפל בהן, לאחסן ולאנדקס".

כך, אמר צפריר, "יוטיוב (YouTube) למשל, יושבת פה אצלנו, כי רק אנחנו יכולים לגרום לכך שפלטפורמת התוכן החזותי הפופולרית שלה תזרים את הסרטים בקצב תעבורה יעיל לכל רכיבי הקצה". כך, אמר, "כל אפליקציות משרד החינוך מטופלות על ידינו, הכל נעשה דרך האינטרנט, באירוח שלנו".

לדבריו, "המהפכה הדיגיטלית תגיע לכל תחום; בריאות, בנקאות – העולם משתנה לחלוטין, ואנו מסייעים לכל אותם גופים לצאת דרכנו לענן הציבורי. אנו מסייעים לארגונים לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בשלום, בצורה נכונה וחכמה".

תשתיות, ענן וסייבר

בזק בינלאומי, אמר צפריר, פועלת בשלושה שדות פעילות: האחד, רובד התשתיות. אלו תמיד תהיינה בארגון. התשתית לא בהכרח תהיה פיזית בחצר הבית. התשתיות צריכות להיות יציבות, אמינות ובעלות יכולת גידול. עלינו להתאים את התשתיות ללקוחות ולצרכיהם, כדי להוריד מהם את כאב הראש".

עולם התוכן השני, אמר צפריר, "הוא הענן. אנו משקיעים בו משאבים רבים, ומובילים את עולמות הענן בישראל. זאת, כי אנו מבינים שלשם הולך עולם ה-IT. הענן הוא פנים-ארגוני וחוץ-ארגוני. אי אפשר להוציא את הארגון כולו לענן – לכל ארגון יהיו תשתיות פנימיות לצד חיצוניות, יהיה ענן לפי דרישה – בכל עת ובכל מקום".

עולם התוכן השלישי של החברה, אמר צפריר, הוא ההגנה בסייבר. "כיוון ש-70% מתעבורת האינטרנט הישראלית עוברת דרכנו", ציין, "אנו מותקפים רבות. בזק בינלאומי פיתחה יכולת הגנה ורוצה לייצא את הידע שלה בתחום החוצה, ללקוחות. זה תפקידנו בעולם החדש: להגן על לקוחות מפני מתקפות כופרה, לספק להם התראות פרו-אקטיביות".

"יש לנו מרכז ניטור למתקפות סייבר לארגונים במדינת ישראל ולקוחות בינלאומיים, מרכז SOC הפועל 24/7 ומתריע פרו-אקטיבית ללקוחות בעת התרחשות של מתקפת סייבר. כך, אנו 'העיניים' של הלקוחות בעולם הסייבר. בנוסף, אנו מספקים התאוששות מאסון כשירות, DRaaS".

"אנו מסייעים למנמ"רים ולמנהלי התשתיות את היכולת לטפל בכל נתון, בכל אפליקציה ובכל תעבורת נתונים – ולעשות זאת נכון ויעיל, עם הנגשה של המידע לכל סוגי הלקוחות", סיכם צפריר.

"אנו מביאים לו פלטפורמות ניהול תשתית מתקדמות. משימתנו היא ניהול מרובה של פלטפורמות ועננים ואנו עושים זאת ביעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים