"יש להבדיל בין רישות מסורתי לזה שדומה לענן"

"הרישות המסורתי בנוי מכמה שכבות בדטה סנטר הארגוני, והניהול שלו אינו אוטומטי - הרישות הדומה לזה שבענן, נועד עבור דטה סנטר ארגוני יותר חכם והרבה יותר ממוכן", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל

גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

"יש לערוך הבדלה בין רישות מסורתי ובין רישות בדטה סנטר הארגוני, הנעשה במתכונת הדומה לרישות בענן. הרישות המסורתי בנוי מכמה שכבות בדטה סנטר הארגוני, והניהול שלו אינו אוטומטי. הרישות שאנו מציעים, הדומה לזה שבענן, נועד עבור דטה סנטר ארגוני יותר חכם, והרבה יותר ממוכן", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה (Arista) ישראל.

אלכסנדר דיבר באירוע של SecureWave. האירוע, Data Center on the Safe Side, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב'), במלון הרודס, הרצליה פיתוח, בהשתתפות יותר מ-150 מנהלי אבטחה, תקשורת ותשתיות.

לדברי אלכסנדר, "הרישות בדטה סנטר הארגוני, בטכנולוגית 'רישות ענן', תומך בכמות גדולה מאד של שרתים ומשתמשים, ובשל המיכון – הטיפול בו נעשה על ידי כמות קטנה יותר של עובדים".

החברה, אמר אלכסנדר, היא השניה בגודלה בתחום המתגים והנתבים לדטה סנטר, ולה שווי שוק של 10 מיליארד דולר ומחזור מכירות שנתי של יותר ממיליארד.

להימצא במצב בו יש מחסור במשאב כלשהו בדטה סנטר

"חלפו עברו להם הימים בהם נשמעו משפטים בסגנון של 'יש לנו בעיות תעבורה ברשת בשל צווארי בקבוק", אמר אלכסנדר, "המשפטים הללו היו נכונים ללפני עשור. הבסיס להכל הוא רוחב פס. איננו רוצים להימצא במצב בו יש מחסור במשאב כלשהו בדטה סנטר".

אריסטה, אמר אלכסנדר, "יוצרת עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות, רשת דטה סנטר עם מאפיינים הדומים לאלו של ספקיות הענן. הפתרון של אריסטה מאפשר אוטומציה, ניראות, ביצועים טובים יותר, יכולת גדילה פשוטה וגמישה ויכולות התממשקות לענן הציבורי. לארגונים שחלק מהדטה סנטר שלהם פרטי וחלקו ציבורי – היא מציעה פתרון לניהול וניטור עומסים בין שניהם".

לאריסטה, אמר אלכסנדר, "יש נתח שוק של 14.9%, ושבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם משתמשות בציוד אריסטה. היא מוגדרת על ידי גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום ה-Data Center Cloud Networking".

הוא סיכם באומרו כי "אריסטה מאפשרת האצה דרמטית של ביצועי הפיירוול בכלל וזה של פורטינט (Fortinet) בפרט. שילוב של שתי יצרניות מובילות בתחומן, מקנה ביצועים טובים לדטה סנטר מאובטח, עם צמצום מינימלי של זמני השיהוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים