חילופים באלעד מערכות: רונית אטד מונתה למנכ"לית

אטד תחליף את רון לינדר, שנשאר בתפקידו כמנהל חברת פתרונות התוכנה של אלעד ● היא בעלת 17 שנות ניסיון בעולמות ה-IT והמכירות, ומילאה שורה של תפקידים בכירים באמדוקס

רונית אטד, מנכ"לית אלעד מערכות. צילום: יח"צ

חילופים בצמרת אלעד מערכות: רונית אטד מונתה למנכ"לית הקבוצה במקום רון לינדר. יצוין כי לינדר לא עוזב את הקבוצה וינהל את חברת אלעד פתרונות תוכנה, שעוסקת בתחום התיק הרפואי הממוחשב. עד כה היה לאלעד מערכות ולאלעד פתרונות תוכנה מנכ"ל אחד – לינדר, ובקבוצה החליטו לפצל את התפקיד לשניים.

לאטד ניסיון של 17 שנים בניהול מערכות IT וידע עשיר במכירות ובניהול. תפקידה האחרון היה סמנכ"לית בחטיבת המוצרים והשירותים של אמדוקס – תפקיד שבמסגרתו היא לקחה חלק ברכישת חטיבת הבילינג של קומברס ושילובה באמדוקס. ככלל, היא מילאה שורה של תפקידים בכירים בחברה, בין יתר כסמנכ"לית בכירה בתחומי הניהול והמכירות, ועבדה מטעמה בארצות הברית, בחטיבת AT&T.

"בכוונתי להמשיך להצעיד את אלעד מערכות לאתגרים העסקיים, תוך מיקוד בשלושה ערוצים: הרחבת הפעילות למגזרים חדשים בארץ ובחו״ל, חיזוק הקשרים והשותפות עם הלקוחות ומיצוב אלעד כמקום עבודה המאופיין במצוינות ומהווה מקור גאווה לעובדים", אמרה אטד.

קבוצת אלעד מערכות מעסיקה כ- 1,000 עובדים ומספקת שירותי IT מקיפים, שכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים. בין לקוחותיה נמנים משרדי ממשלה רבים, עיריית תל אביב-יפו והנהלת בתי המשפט.

יואש טרוקמן, היו"ר והבעלים של הקבוצה, אמר ש-"אטד מביאה עימה את הניסיון, הידע ויכולות הניהול הדרושות לתפקיד המאתגר. בתום שבע שנות כהונה מוצלחות כמנכ"ל אלעד בחר לינדר להמשיך ולהוביל את החברה הבת, אלעד פתרונות מחשוב. הוא יפעל לבסס ולהעמיק את החדירה של החברה לשווקים בינלאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים