"מחשבים מוקשחים עוברים בשוק הישראלי מסביבות צבאיות לאזרחיות"

כך אמר ג'יימס נגאי, מנהל מכירות אזורי בפנסוניק, אשר היה אורח של CTI, נציגת החברה בישראל, ובא ארצה להשיק את ה–CF33, הלפטופ 2in1 החדש מסדרת Panasonic Toughbook

"למחשבים המוקשחים יש מגוון יתרונות, לא רק בהיבט התפעולי, אלא גם הכלכלי. אנו חווים בשוק הישראלי מעבר במכירות של מחשבים אלה מהמגזר הביטחוני – גם לזה האזרחי, כפי שקרה בעבר גם בעולם", כך אמר ג'יימס נגאי, מנהל מכירות אזורי בפנסוניק (Panasonic).

נגאי ביקר בארץ בשבוע שעבר והיה אורח CTI, המשווקת את מחשבי פנסוניק בישראל מזה 15 שנים. לדבריו, "היינו חלוצים בתחום המחשבים המוקשחים, ושאר השוק העתיק אותנו. כבר ב-1996 השקנו בראשונה את סדרת מחשבי ה-Toughbook, ומאז, זה שני עשורים, אנו מובילים עולמיים בתחום מחשבים וטאבלטים מוקשחים ומחזיקים יותר מ-60% מהשוק העולמי בתחום".

נגאי משמש מנהל המכירות של פתרונות המחשוב המוקשח של ענקית האלקטרוניקה והמחשוב בסינגפור, ואחראי גם לשוק הישראלי.

"המייחד ומבדיל אותנו לעומת המתחרים", אמר, "הוא המיקוד בלקוחות. קווי המוצרים שלנו נבנים על בסיס המשובים והדרישות שאנו מקבלים מהם. אנו נותנים שלוש שנות אחריות על המוצר, ומבטיחים מענה תחזוקתי עד שבע שנים לאחר שהוא יוצא מהשוק".

"בעבר, לקוחות ביטחוניים, צבאות – היו עיקר השוק של ציוד מחשוב מוקשח", אמר, "וזה השתנה. ארגונים במגזר האזרחי מפנימים את התועלות שבו – עלות, עמידות ושרידות לאורך זמן. זאת, לצד אורך חיי סוללה של 10-20 שעות".

"יש לנו הסמכות ואישורים מצבאות רבים בעולם, וגופים אזרחיים יכולים ליהנות מכך. אנו מספקים TCO, עלות בעלות כוללת שנתית נמוכה בהרבה, כי לפטופ רגיל ישרוד שלוש שנים – ואצלנו 10 שנים ואף יותר. יתרון נוסף הוא TVO, ערך בעלות כוללת – תוך מענה לגידול בתפוקה ולהמשכיות בעבודה".

מענה לאירוע חירום או מזג אוויר קשה

"המחשבים המוקשחים שלנו נמצאים בכל מקום בו נדרש להיות עם תנאי שדה קשים, היכן שנדרשות ניידות, זמינות, אמינות ורציפות בעבודה", ציין, "בין הלקוחות שלנו, מעבר לצבאות העולם, נמנים עשרות משטרות, ארגוני בריאות והצלה, חברות רכבות, חברות רכב, חברות תעופה וארגוני אנרגיה, לצד חברות מחסנאות ולוגיסטיקה".

לדברי נגאי, "כאשר יש אירוע חירום, או תנאי מזג אוויר קשים, המחשבים המוקשחים שלנו הם המענה לניהול האירוע בצורה טובה ויעילה. אמרתי לא פעם ללקוחות: 'בלא הציוד שלנו – חיזרו לעבוד עם נייר ועיפרון'".

כך, אמר נגאי, "במלחמת המפרץ יש סיפור ידוע, ואמיתי, על חייל שהשתמש במחשב פנסוניק כמחסה מפני כדורים, ולאחר מכן המחשב המשיך לפעול כרגיל".

השוק הישראלי

"המעבר של המחשבים המוקשחים מהמגזר הצבאי לזה האזרחי הוא בעולם כבר עובדה, וכעת המגמה החלה לתפוס תאוצה בישראל. באנו פה כדי לסייע ל-CTI ולתמוך במכירות שלה בשוק הישראלי", סיכם נגאי. "אני מעריך כי היקף המכירות בישראל יגדל השנה וב-2018. אמינות המחשבים, שהוכחה במגזר הצבאי, מהווה 'תעודת יושר' עבורנו למכירות באזרחות".

איל שחי, בעלים ומנכ"ל CTI ארצות הברית, אמר כי החברה קמה ב-1995, ומספקת פתרונות IT סטנדרטיים וכן פתרונות מחשוב מתקדמים וייחודים לסביבות עבודה צבאיות ותעשייתיות, "בהן נדרשת עמידה בתנאי סביבה קיצוניים".

לדבריו, "אנו בית מערכות עם יכולות תכנון, פיתוח, ייצור ואינטגרציה של חומרה ותוכנה – בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח. אנו מאפשרים ללקוחות בחירה בין מוצרי מדף לבין פיתוח מוצרים ייעודיים".

אודי קאוף, מנכ''ל CTI ישראל. צילום: יניב פאר

אודי קאוף, מנכ"ל CTI ישראל. צילום: יניב פאר

אודי קאוף, מנכ"ל CTI ישראל, אמר כי לקוחות החברה נמנים על המגזר הממשלתי והביטחוני, לצד משטרת ישראל, חברת החשמל, רשויות מקומיות, תאגידי מים, ארגוני בריאות, ועוד. "CTI מכרה בשוק המקומי יותר מ-20 אלף מחשבים מוקשחים".

"השקנו בישראל ביום ה' בשבוע שעבר את ה–CF33", אמר קאוף, "זהו הלפטופ 2in1 החדש מסדרת Panasonic Toughbook. מדובר במחשב מוקשח מלא, עם מגוון תצורות עבודה ונשיאה, בעל עמידות גבוהה לאבק ולנוזלים, כמו גם עמידה בתקנים צבאיים, לתחומי טמפרטורות, הרעדות, נפילות, לחות, תאימות אלקטרומגנטית ועוד".

לדבריו, "מערכת ההפעלה שלו היא Windows 10 Pro או Windows 7 Pro, עם מעבדי i5 ו-i7 דור 7 או דור 6, עם צג מגע 12 אינץ', עם עוצמת הארה של 1200 ניט – לעבודה בשמש ישירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים