"זה לא טריוויאלי לנהל מוצר סייבר מעל ענן"

"כיום, רוב המוצרים הקיימים אינם מצליחים לעמוד אל מול האיומים הרבים בתחום אבטחת המידע, ורובם אינם אפקטיביים כלל כנגד התקפות ממוקדות המתבצעות על ידי ארגונים גדולים וממשלות", כך אמר אביב לאופר, סמנכ"ל הנדסה ב-Cybereason

אביב לאופר, סמנכ"ל הנדסה ב-Cybereason. צילום: תומר פולטין

"היה לנו חשוב לספק את דרישות אבטחת המידע והגנת הסייבר של הלקוחות שלנו, כמו גם לתת מענה לרגולציות להן הם נדרשים. בחרנו ב-AWS, הענן של אמזון (Amazon), בשל הפריסה הרחבה שלו בעולם, וכן בשל השם שלו. שכן, זה לא טריוויאלי לנהל מוצר סייבר מעל ענן", כך אמר אביב לאופר, סמנכ"ל הנדסה ב-Cybereason.

לאופר דיבר במליאה המרכזית שנערכה בכנס AWS Summit Tel Aviv. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ד' בשבוע שעבר, בגני התערוכה בתל אביב, עם יותר מ-3,000 משתתפים – מפתחים, חברות סטארט-אפ, ארגונים, גופים ממשלתיים ושותפיה העסקיים של AWS.

לדברי לאופר, "Cybereason היא חברת סטארט-אפ בתחום ההגנה על תחנות קצה, ה-Endpoint Security. החברה מפתחת מוצר אשר מסייע לזיהוי מתקפות מתקדמות ועקביות, כאלו שהן מכוונות מטרה, APT".

"כיום, המוצרים הקיימים בתחום אינם מצליחים לעמוד אל מול האיומים הרבים בתחום אבטחת המידע, ורובם אינם אפקטיביים כלל כנגד התקפות ממוקדות המתבצעות על ידי ארגונים גדולים וממשלות".

לבודד ולעצור התקפות בזמן אמת

המוצר שלנו, ציין לאופר, "מביא עימו גישה שונה לשוק, בה המערכת אוספת מידע ממכונות הקצה בארגון ומנתחת את פעולותיהן. בעזרת המידע הרב, המוצר מזהה התנהגויות זדוניות ומציג באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי את כל השתלשלות האירועים מרגע תחילת ניסיון התקיפה".

למערכת Cybereason, ציין לאופר, "יש את היכולת לזהות, לחקור, לבודד ולעצור התקפות בזמן אמת. המוצר מפותח על גבי מגוון פלטפורמות – Windows ,Linux ,Mac – ובאמצעות טכנולוגיות שונות".

לאופר ציין כי "הגיוס הכולל של החברה עומד על סכום הקרוב ל-90 מיליון דולר (CRV ,Lockheed Martin ,Spark Capital ,Softbank). הוא משקף שווי חברה המתקרב לרבע מיליארד דולרים. Cybereason קוטפת את תואר החברה הישראלית בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר".

בין לקוחות החברה, אמר לאופר, "אפשר למצוא חברות מובילות מכל התחומים, רובן נמצאות ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500): בנקים ותאגידים פיננסים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, חברות מזון, קמעונאות ועוד". לחברה יש משרדים בטוקיו, לונדון, בוסטון ותל אביב. מרכז הפיתוח נמצא במרכז תל אביב ומונה יותר מ-100 עובדים.

לגבי ארכיטקטורת Cybereason בענן, ציין לאופר כי "אנו פרוסים בכמה VPC's (ר"ת Amazon Virtual Private Cloud), באירופה, וירג'יניה ארצות הברית וביפן. הארכיטקטורה מבוססת על סביבה ללקוח ללא משאבים משותפים. קיים משאב משותף אחד, אשר מזין את הסביבות כולן בחוקי מעקב וניטור וקבצים המוגדרים נגועים".

לאופר סיים באומרו כי "הערכים המוספים של הענן של AWS עבור Cybereason הם האוטומטיות והיכולת לגדול בפריסה רחבה, הגמישות, וכמו כן היצע החומרה הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים