גוגל השיקה פיצ'ר שיהפוך את חיפוש העבודה לנגיש וקליל

מנוע החיפוש יסרוק מעתה אתרים מקצועיים, ובהם פייסבוק, לינקדאין, מונסטר וגלאסדור ● המטרה היא להקל על המחפשים, כך שלא יצטרכו להיכנס לכל האתרים בנפרד

מובטלים בכיף. אילוסטרציה: OutStyle/BigStock

הגיע הזמן למעט אופטימיות – חיפוש העבודה הולך להיות קל ונגיש יותר. גוגל (Google) השיקה אתמול (ג') פיצ'ר חדש המאפשר לחפש עבודה ביתר קלות בתוצאות החיפוש. כך, לצד תמונות, מפות, חדשות וכן הלאה בתוצאות החיפוש, ניתן יהיה למצוא את המשרה הרלוונטית לנו.

מנוע החיפוש יסרוק מעתה אתרים מקצועיים, ובהם פייסבוק (Facebook), לינקדאין (LinkedIn), מונסטר (Monster Jobs) וגלאסדור (Glassdoor). המטרה היא להקל על המחפשים, כך שלא יצטרכו להיכנס לכל האתרים בנפרד.

הפיצ'ר החדש זמין למשתמשי דסקטופ ומובייל בשפה האנגלית ובארצות הברית בלבד, לפי שעה.

המשתמשים יוכלו לחפש עבודה באמצעות שאילתות פשוטות, כמו "משרות הקרובות אליי". ברשימה יופיעו פרטים רלוונטיים – היקף המשרה ומתי פורסמה המודעה. ניתן יהיה לצמצם את החיפושים לפי סוג המשרה, דרישות התפקיד והמרחק. המשתמשים אף יוכלו לקבל עדכונים לנייד ברגע שתופיע משרה הרלוונטית להם.

אפשרות נוספת, ברוח הרשתות החברתיות, תאפשר לגולשים לדרג את החברות. מנוע החיפוש כמובן רק מציג את המשרות שנאספו ברשת, ולא מהווה שירות חיפוש עבודות מצד גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים