אינטל ישראל תצמצם את כוח העבודה במרכזי הפיתוח שלה בחיפה

המהלך נובע מההחלטה של החברה לבטל כמה פרויקטים שהיו בשלבים מסוימים של פיתוח, אם כי לא ברור אם מדובר בפיתוח תוכנה או חומרה

אינטל

אינטל (Intel) ישראל החליטה לצמצם בכמה עשרות עובדים את כוח העבודה שהיא מקצה למרכזי הפיתוח השונים שלה בחיפה.

המהלך נובע מההחלטה של החברה לבטל כמה פרויקטים שהיו בשלבים מסוימים של פיתוח, אם כי לא ברור אם מדובר בפיתוח תוכנה או חומרה – כזכור, אחראי מרכז הפיתוח של מעבדי החברה לכמה מהפיתוחים הבולטים במשפחות השונות שהציגה החברה לאורך השנים.

הצמצום בכוח העבודה יהיה של הצוותים שקשורים לפרויקטים שבוטלו מה שתואר בידי אנשים בחברה כתהליך רגיל לחלוטין. עם זאת, לא מדובר ככל הנראה בתהליך של פיטורים. אנשי הצוותים הללו אמורים, לפחות ברובם, להיות משובצים לתפקידים אחרים בחברה גם אם לא בחזרה בפיתוח.

"אינטל מבצעת שינויים בכוח העבודה ומניידת עובדים בין קבוצות כדבר שבשגרה, בהתאם לצרכים העסקיים המשתנים. במקביל מגייסת אינטל בכל שנה מאות עובדים לתפקידים שונים בפיתוח ובייצור", אמר בתגובה דובר אינטל, גיא גרימלנד.

נכון להיום מועסקים באינטל ישראל יותר מ-10,000 עובדים, והחברה המקומית צלחה יחסית בשקט את מהלך הצמצום הגלובלי מהשנה שעברה שהקיף 12 אלף עובדים, מתוכם מאות ספורות בישראל.

מרכז הפיתוח בחיפה הוא המרכזי של החברה בהיבט הזה, אך יש כמה מרכזים גם בפתח תקווה, תל אביב ויקום כשכולם אמורים בסופו של דבר לעבור לבניין החדש שבונה החברה באם המושבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים