בזק בינלאומי, צ'ק פוינט וסיסקו השיקו שירות הגנה ממתקפות כופר

Cyber Shield משלב הגנה רשתית מבית סיסקו ומקומית מבית צ'ק פוינט ● התוכנה פועלת כל הזמן, מנטרת איומים, מרתיעה עליהם ואף יכולה לשחזר קבצים

פתרון חדש של שלוש חברות בולטות. Cyber Shield

בזק בינלאומי, צ'ק פוינט (Check Point) וסיסקו (Cisco) חברו יחדיו והשיקו שירות חדש למניעת מתקפות כופר. לפי החברה, השירות, Cyber Shield שמו, מספק הגנה מפני גורמים עוינים ברשת – עבריינים והאקרים – שמטרתם להשתלט על קבצים ומחשבים באמצעות נוזקה ולבקש כופר עבור שחרורם.

ההגנה ב-Cyber Shield מתבצעת באמצעות פתרון היברידי, המשלב הגנה רשתית מבית סיסקו והגנה מקומית מבית צ'ק פוינט. מבזק בינלאומי נמסר כי התוכנה פועלת כל העת ומנטרת איומים, והתקנתה במחשבים עם מערכת Windows מונעת את התממשותם ומתריעה עליהם באופן מיידי. הפתרון אף מאפשר שחזור קבצים, במידת הצורך.

בעת האחרונה זוכה נושא מתקפות הכופר לכותרות רבות, והמודעות לסכנות עבור המשתמשים הפרטיים והעסקיים הולכת וגדלה. מסקר שערכה בזק בינלאומי עולה כי מתקפת הכופר הבינלאומית האחרונה, WannaCry – שאירעה בחודש שעבר, הותירה את הלקוחות הפרטיים בישראל בתחושות חשש וחשיפה. 65% מהם ציינו בעקבותיה שהם לא מרגישים מוגנים מפני מתקפות אלה. עוד עולה מהנתונים כי 20% מהגולשים בישראל טוענים שהותקפו בכופר או מכירים באופן אישי מישהו שנפגע, ו-60% מהגולשים מציינים שהקבצים שהכי חשובים להם שלא ייעלמו מהמחשב הם התמונות.

כמה עולה השירות?

יצוין שבזק בינלאומי תעלה בקרוב אתר ובו מידע ודרכי התמודדות עם תופעת הכופר ברשת. עלות שירות ה-Cyber Shield היא 11.90 שקלים לחודש וניתן להצטרף אליו במוקדי החברה.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר כי "בתקופה האחרונה נוכחנו לראות שאיומי הסייבר הם ממשיים. אנחנו שמחים לחבור לשתי ענקיות בתחומן ולהשיק ביחד פתרון חכם, חדשני ויעיל להגנה מקיפה ממתקפות הכופר".

אמנון בר לב, נשיא צ'ק פוינט, ציין ש-"על רקע העלייה המתמדת בתדירות וברמת התחכום של מתקפות הסייבר בעולם, ובפרט על רקע עליית המדרגה בכמות מתקפות הכופר, אנחנו רואים היערכות מחודשת ברחבי העולם, הן של לקוחות פרטיים והן של חברות וארגונים מכל הגדלים והסוגים. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות בזק בינלאומי ליהנות מרמת אבטחת מידע גבוהה, בדומה לזו של הארגונים הגדולים בעולם".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו, אמר ש-"אנחנו בטוחים שהפיתרון החדש יעניק את שכבות ההגנה המתקדמות ביותר לאיומי הכופר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים