"דן הצטיין בכל דבר בו עסק"

דן סברוני ז''ל, בן 26 ועובד One1, נהרג בתאונת דרכים ● לזכרו

דן סברוני ז''ל

מאות ליוו למנוחות בבית הקברות סגולה בפתח תקווה ביום ו' האחרון את דן סברוני ז"ל. דן נהרג בתאונת דרכים ביום חמישי: הוא רכב על אופנועו מביתו בפתח תקווה לעבודתו בראש העין, כאשר טרקטור פגע בו והרגו.

סברוני, בן 26, סיים בהצטיינות תואר ראשון במדעי המחשב ובמערכות מידע ניהוליות, ועבד זה כשלוש שנים באגף מערכות One ERP ב-One1. בצבא שירת ביחידה קרבית והוא היה אלוף הארץ בנוער במירוצי קרטינג.

אביו של דן הוא יובל סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה באורקל (Oracle) ישראל. מ-One1 נמסר כי "אנו המומים וכואבים את מותו הטראגי של דן סברוני עובדנו המסור, חבר אהוב ויקר".

"דן הצטרף לחברה לפני כשלוש שנים, כסטודנט אשר סיים את לימודיו בהצטיינות יתרה, ומאז השתלב בחברה כמיישם לוגיסטי במערך השירות. אנו שולחים חיבוק גדול ותנחומים למשפחת סברוני בשעתה הקשה. תמיד נזכור את דן כמי שהצטיין בכל דבר בו עסק וכאדם חייכן ואופטימי".

דן סברוני ז''ל

דן סברוני ז"ל

חברו של יובל, עמיר טורץ, אמר כי "יובל יקר ואהוב, אין אומרים שבחו של אדם בפניו. בכל זאת רציתי לשתף אותך בתחושותיי, המעידות על גדלות נפשך ודמות המופת שלך כאב וכאדם".

"בהשתאות עמדנו וראינו בהלווייה כיצד אחרי אמירת דבריך המרגשים והקדיש – עדיין מצאת את כוחות הנפש לעמוד ולכבד כל אחד ואחת מבאי ההלווייה, לומר מילה אישית ולחזק את אלה שליבם נשבר אתכם".

דן סברוני ז''ל

דן סברוני ז"ל

"לכתו בחטף של עלם צעיר, שהיה הטוב בבנינו, יפה תואר ועילוי גדול, היא נקודת שבר נוראה וציון לנצח נצחים. מתוך השבר הגדול והנורא הזה אין לי ספק שתקומו חזקים מאוחדים ואוהבים מאי פעם. זה עשוי לקחת זמן רב וזכרו של דן לנצח ילווה אתכם – אבל תחת כנפיך המגינות אני מאמין שתמצאו את המזור הנכסף. אוהב מכבד ומחבק אתכם".

חבר נוסף, יעקב קניג, אמר כי "בהלווייה חוויתי, כמו רבים, עירוב של המון צער עם מידה רבה של גאווה והערצה. מילות הפרידה שלך, יובל, היו מעשה אומנות. רוממת את דמותו של דן ואת הקשר ביניכם, אבל בעיקר, באופן קסום, הצלחת לתת משמעות חיובית למוות המוקדם שלו. מה שחיזק את כולם ואמור באמת לנחם אתכם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים