"לרוב הארגונים אין מושג מה קורה ב-IT שלהם"

"זה עולם כה מסובך - נוצר מצב של ספאגטי של קופסאות וכבלים, כל קופסה היא נקודת כשל פוטנציאלית - אם רוצים לגבות את זה, צריך להכפיל את כל המערך", כך לדברי יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת

יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לדעת לסקור את נכסי ה-IT שלהם, חומרה, תוכנה רישוי, ניהול ומידת הפעילות של כל אחת המערכות. כיום, לרוב הארגונים אין מושג מה יש להם במחשוב. כל ארגון כיום משקיע לפחות 3% מהמחזור שלו ב-IT, ואם אינך מנהל היטב את המחשוב – לא תוכל לתת שירות טוב", כך אמר יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת.

זיסאפל דיבר בפתח אירוע Bynet Expo 2017, הנערך היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-5,000 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

זיסאפל הציג בפתח דבריו את החברות שבקבוצה, ואמר כי מחקר שערכה אוניברסיטת תל אביב, העלה כי "אנו מכונת סטארט-אפים. כ-200 חברות סטארט-אפ נולדו מ-רד".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא תיאר את מערכי ה-IT בארגונים ואמר כי "זה עולם כה מסובך. הוא כולל את השרתים, את התקשורת ואת משתמש הקצה. הדטה סנטר התפתח בחלוף השנים, בסניפים לא חל אותו שינוי. נותר מצב של ספאגטי של קופסאות וכבלים. כל קופסה היא נקודת כשל פוטנציאלית. אם רוצים לגבות את זה – צריך להכפיל את כל המערך".

זיסאפל הציג מוצר ושירות חדש, הנותן מענה לסניפים מרוחקים בארגון, RAD Cloud. "אנו מציעים קופסה עם תוכנה", אמר, "כל הדברים מורכבים עליה באמצעות תוכנה. ניתן לראות זאת כקצה של ענן – הכל עובד יחד, מחובר ובעל יכולת גיבוי לאחסון, הכל בקופסה אחת. זה יותר פשוט, קל ואמין".

"אנו משלבים בפתרון יתרונות בהיבט הטכנולוגיה, באספקה, בשירות ובקשר עם הלקוח. הפתרון מקצר ומשפר את זמן התגובה ומביא ליעילות גדולה יותר של העובדים. כך, בדרך זו חיברתי את הסניף לרעיון הענן".

להחזיר פליטי היי-טק למעגל העבודה

לדברי זיסאפל, "הסניפים הם אשר מביאים את הכסף, ולכן נדרש לשפר את היעילות. המוצר הוא נטול התקנות (אג'נטלס) ויש לו יכולת לסקור את נכסי ה-IT, ולדעת לנהל אותם טוב יותר".

"עוד אנו מספקים בדיקת נוזקות, הכוללת דיווח סיכונים, ובדיקות תקופתיות לפריצות. המוצר מאפשר לנו וללקוח לדעת בדיוק מה קורה".

זיסאפל סיים בציינו כמה מפרויקטי התרומה לקהילה של הקבוצה: אופקים להיי-טק, שהפך לפרויקט לאומי ואומץ על ידי הממשלה. "פיתחנו אותו במשך שמונה שנים", סיפר. "במסגרתו אנו לוקחים חיילים משוחררים נטולי תעודת בגרות ופסיכומטרי, ומסייעים להם לסגור את הפערים בטרם הם מתקבלים לאקדמיה והופכים למהנדסים טובים. בחלוף השנים הכשרנו יותר מ-1,000 מהנדסים".

פרויקט אחר, ציין, הוא 45 פלוס. "אנו לוקחים 'פליטי' היי-טק ורוצים להחזירם למעגל העבודה. בשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה והטכניון, הם עוברים הכשרה קצרה ורענון, על מנת שהם יוכלו להיקלט במהירות בשוק העבודה".

פרויקט נוסף, ציין זיסאפל, "הוא הכשרה לקליטת מהנדסים עולים, פרויקט הנעשה בשילוב משרד הקליטה". עוד מיזם, אמר, "הוא פרויקט הכשרה לקליטת חיילים משוחררים ולהכנסתם למעגל העבודה בתקשוב, תקשורת ובסייבר".

זיסאפל סיים בציינו את מיזם פועם בלב, במסגרתו הקבוצה תורמת תרומה למוזיקה ישראלית ולקידומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים