משה מורגנשטרן מונה למנמ"ר מנורה מבטחים

מורגנשטרן מכהן כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים בחברה ● הוא מונה לתפקיד המנמ"ר במקום רון גריסרו, שעבר לנהל את מת"ף, זרוע המחשוב של הבינלאומי

מנורה מבטחים

הנהלת מנורה מבטחים מינתה את משה מורגנשטרן למנמ"ר החברה, במקומו של רון גריסרו, שמונה בחודש שעבר למנכ"ל מת"ף, זרוע המחשוב של קבוצת הבינלאומי.

מורגנשטרן מכהן כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים במנורה מבטחים, והוא אחד העובדים הוותיקים בחברה. הוא החל את דרכו בסטארט-אפים ולאחר סיום לימודיו במרכז הבינתחומי בהרצליה התקבל למחלקת ה-IT של חברת הביטוח. מורגנשטרן טיפס במהירות בסולם התפקידים והדרגות, ובין היתר שימש כמנהל תחום המחשוב באגף לביטוח חיים, אחראי על פיתוח מוצרים ואחראי על רגולציה ופיתוח עסקי. כבר בגיל 32 הוא מונה למנהל אגף ביטוח חיים במנורה מבטחים – אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה.

משה מורגנשטרן, המנמ"ר החדש של מנורה מבטחים

משה מורגנשטרן, המנמ"ר החדש של מנורה מבטחים

במנורה מבטחים שמחים לציין את העובדה שעל אף שהדבר אינו מקובל בארגונים רבים, מורגנשטרן הצליח להגיע לעמדה בכירה בגיל צעיר יחסית – 40.

בראיון שנערך איתו לפני שלוש שנים נשאל מורגנשטרן מה הוא ממליץ למנהלים בתחילת דרכם. תשובתו הייתה: "לא לפחד מקבלת החלטות. עדיף להתחרט על מה שעשית מאשר על מה שלא עשית".

גריסרו שימש כמנמ"ר מנורה מבטחים במשך שלוש שנים, לאחר שעבר אליה מ-Cal. הוא החליף במנורה את לוי הלוי, שעבר לבנק דיסקונט. לפני חברת האשראי מילא גריסרו תפקידים בכירים באמדוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים