גיל טמיר מונה לסמנכ"ל מערכות מידע ב-AIG

טמיר יתפוס את מקומה של איריס נחשוני שפרשה מ-AIG בחודש ינואר השנה, לטובת תפקיד סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת ● טרם מונה לו מחליף

גיל טמיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט.

גיל טמיר, מנהל אגף הפיתוח בפרטנר, מסיים את תפקידו שם לטובת תפקיד מאתגר במיוחד: סמנכ"ל מערכות המידע של חברת הביטוח, AIG . טמיר יתחיל את תפקידו בחודש הבא. כך נודע לאנשים ומחשבים.

טמיר מחליף את איריס נחשוני שפרשה מ-AIG בחודש ינואר השנה, לטובת תפקיד סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת.

טמיר עובד בפרטנר כ-12 שנה, ובשלוש השנים האחרונות ניהל את אגף הפיתוח של פרטנר, המונה 140 איש. גוף זה, הוא אחד הגופים המרכזיים בפרטנר ומטפל בכל עולמות התוכן והפעילות של החברה.

בטרם מונה לתפקיד זה, מילא טמיר שורה של תפקידים טכנולוגיים בכירים. ב-2016 סיים להוביל את הפרויקט המורכב של החלפת כל מערכות ה-CRM וה-Ordering בחברה, והאחדתם למערכת אחת ייעודית שמותאמת לעידן הדיגיטלי.

פרויקטים טכנולוגיים מורכבים ביותר

"אני מסיים תקופה מרתקת ומהנה בפרטנר" אמר טמיר בשיחה עם אנשים ומחשבים. "זוהי חברה טכנולוגית שמעמידה אתגרי IT רבים, ובתקופתי בוצעו פרויקטים טכנולוגיים מורכבים ביותר".

בהתייחסו לתפקיד החדש, אמר טמיר כי הוא מביא לתפקיד ניסיון רב שנים בכל מה שקשור למערכות המטפלות בחוויית הלקוח, בניהול מוקדי שירות ומערכות טכנולוגיות רבות. "עם זאת, אין ספק שיש לי הרבה מה ללמוד ואני מוכן לאתגר הזה ברצון רב".

AIG החלה לפעול ב-1997 – השלוחה הישראלית של תאגיד הביטוח האמריקני AIG. היא הוקמה על ידי קבוצת עורק בשילוב מוריס קאהן והאחים צבי ושמואל מיתר. החברה נמנית על אחת מ-10 חברות הביטוח הבולטות בשוק הישראלי ובעיקר משחקת במגרש של מכירה ישירה של ביטוח ומתחרה בביטוח ישיר.

החברה מעסיקה למעלה מ-800 עובדים ומחזור מכירותיה בישראל הוא כמיליארד שקלים. ב-2015 היתה מחלוצות החברות בעולם הביטוח שהציעו ביטוח סייבר לארגונים.

טרם מונה מחליף לטמיר בתפקידו הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים