הקשר"ר: "חללי מערכות ישראל מלווים אותנו תמיד"

בפקודת היום שהוציא תא"ל נתי כהן, הוא כותב כי "כל קיומנו הלאומי, ביטחונם ושלומם של אזרחי ישראל, תלויים ומותנים בנכונותנו לעמוד על נפשנו, להיאבק על עמדותינו ועל האינטרסים החיוניים לנו" ● "חללי מערכות ישראל איתנו בכל מעשינו, מחשבותינו ושיקול דעתנו"

תא"ל נתי כהן, המנכ"ל החדש של משרד התקשורת. צילום: דובר צה"ל

"יום הזיכרון עוטף ומאחד את כולנו בתחושת כאב, הוקרה וגעגועים לבנינו ובנותינו, שנפלו על תקומת ישראל. ביום זה, יתייחד חיל הקשר והתקשוב על חייליו ומפקדיו, עם זכרם של 564 מטובי בניו ובנותיו", כך כתב תא"ל נתי כהן, קצין קשר ותקשוב ראשי, בפקודת היום שהוציא לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

"לכל אחת מכן, משפחות יקרות", כתב הקשר"ר, "כתובת קבועה משלה – בין טורי האנדרטה, בין טורי האבן בבית העלמין. תבניתה צנועה ואחידה, עליה שם יקירכם. לנגד עיניכם ניבטים דמותו, מראה פניו, חיוכו, רסיסי תמונות מזמנים אחרים בהם היה ילד, נער, גבר, חייל".

"להיאבק על האינטרסים החיוניים לנו"

לדברי תא"ל כהן, "במהלך כהונתי כקשר"ר פגשתי לא אחת הורים שכולים, אלמנות, אחים ויתומים. ראיתי אותם נושאים בגאון את אבלם, בהתמודדות רבת עוצמה, כבוד ואצילות, הראויים להוקרה והערצה. כל משפחה ומשפחה, כל סיפור אישי שעומד מאחוריהם, מהווה עבורי, ועבור כל חיל התקשוב, אבן שואבת, מקור של גאווה, וסמל לעוצמה ולתעצומות נפש".

השנה, אמר תא"ל כהן, "אנו מציינים 50 שנה לפעילות חיל הקשר במלחמת ששת הימים, ולשחרור ירושלים בסימן 'מעידן הקשר לעידן הרשת'. במלחמה קשה זו נפלו 15 מאנשינו. כל קיומנו הלאומי, ביטחונם ושלומם של אזרחי ישראל, תלויים ומותנים בנכונותנו לעמוד על נפשנו, להיאבק על עמדותינו ועל האינטרסים החיוניים לנו".

לדבריו, "חללי מערכות ישראל מלווים אותנו תמיד, בכל מעשינו מחשבותינו ושיקול דעתנו. הם מזכירים לנו את כובד האחריות המוטלת על כתפינו, להבטיח את קיומה וביטחונה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית ועצמאית. אחריות זו היא צו חיים, ודרך שהותירו לנו הבנים והבנות".

"נוקיר את אלה אשר העניקו לנו את הדרור והקוממיות"

"אלו שאינם עוד, מהווים את הקרקע עליה אנו מתבססים", ציין קשר"ר, "לצד ההתפתחות הטכנולוגית, וכחלק אינטגרלי ממנה, אנו עומדים על הנצחת זכרם של יקיריכם, וממשיכים לחנך את שדרת המפקדים והחיילים, שהם עתידנו – לערכי ההקרבה, המסירות, הנחישות והמקצועיות שאפיינו אותם".

"אנו, חיילי ומפקדי חיל הקשר והתקשוב", אמר תא"ל כהן, "לנצח נישא בליבנו חוב של כבוד ותהילה להם, ורגע של ענווה ואהבה כלפיכם. קשר זה איננו נפרע בהתייחדות ממלכתית ובעצרת יום הזיכרון. הוא שורר בכל ימות השנה, והוא תובע מחויבות, מענה ומעשים".

"בטרם יוחג יום העצמאות ה-69", סיכם הקשר"ר, "נרכין את דגלינו ונוקיר את אלה אשר העניקו לנו את הדרור והקוממיות. נצרור את נשמותיהם של יקירנו, חללי חיל הקשר והתקשוב בליבנו. יהי זכרם ברוך לעד בנצח ישראל"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים