בלי לפספס רגע: מיקרוסופט תאפשר בישראל מדיניות "זמן משפחה"

המדיניות תאפשר לעובדות להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום, להורה הנוסף תינתן האפשרות לצאת לשישה שבועות של חופשת הורות בתשלום, ובנוסף, החברה תעניק לעובדיה חודש בתשלום לטיפול בבן משפחה הנתון במצב בריאותי מורכב

משפחה מעל הכל. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) העולמית הודיעה לעובדיה בישראל על מדיניות "זמן משפחה".

החברה רואה בהטבה מהלך שיאפשר לעובדיה את הזמן הנאות ואת השקט הנפשי והכלכלי לשהות לצד בני משפחותיהם ברגעים החשובים בחיים. ישראל היא בין המדינות הראשונות בהן תוחל המדיניות החל מחודש מאי הקרוב.

מיקרוסופט תאפשר לעובדת שילדה או לעובד/ת שהוא הורה מאמץ או הורה מפונדקאות, להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום מלא.

כמו כן, בן/ת הזוג יוכל לצאת לחופשת הורות שתימשך שישה שבועות בתשלום מלא, והוא יוכל לממש אותה במהלך 12 החודשים הראשונים לאחר לידת התינוק. בנוסף, מיקרוסופט תתמוך בעובדיה גם בתקופות בהן יצטרכו לטפל בבן משפחה שנתון במצב בריאותי קשה ותאפשר להם לקחת חופשה בת ארבעה שבועות בתשלום מלא.

מיקרוסופט רואה ב"פסק הזמן" הזדמנות להעניק חזרה לעובדיה תמורה על ההשקעה היומיומית שלהם בימי שגרה, מתוך אמונה כי המדיניות החדשה תתן מענה לצרכים של העובדים ותתרום לאיזון בין העבודה לחיי המשפחה.

המהלך מייצג את המאמצים של מיקרוסופט העולמית לבנות תרבות של Diversity & Inclusion שמאפשרת גיוון תעסוקתי בשורות החברה ונועד למצב את מיקרוסופט כמקום עבודה מצוין המחויב לעובדיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים