חנן אלטיף מונה למנהל שותפים ב-Infinidat

המינוי של אלטיף הינו תפקיד חדש בחברה, ומטרתו היא לשמר ולהגדיל את רשת השותפים של החברה ברחבי EMEA וליצור שותפויות חדשות - כחלק ממגמת הגידול של Infinidat

חנן אלטיף, מנהל שותפים ב-Infinidat. צילום: ניב קנטור

חנן אלטיף מונה למנהל שותפים לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה) ב-Infinidat, כך נודע לאנשים ומחשבים.

אלטיף, בעל כ-20 שנות ניסיון בתחום, שימש בשש השנים האחרונות כמנהל השותפים העסקיים באזור אגן הים התיכון ב-VMWare. קודם לכן שימש כמנהל ערוצי שיווק והפצה בחטיבת ה-PSG של HP ישראל וכמנהל חטיבת המוצרים בבינת תקשורת.

המינוי של אלטיף הינו תפקיד חדש בחברה, ומטרתו היא לשמר ולהגדיל את רשת השותפים של החברה ברחבי EMEA וליצור שותפויות חדשות – כחלק ממגמת הגידול של החברה.

Infinidat פועלת בעולם האחסון לארגונים גדולים. היא הוקמה בשנת 2011 על ידי משה ינאי, העומד בראשה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות.

ינאי החל את דרכו ב-1975 באלביט, הוא עבד במילניום הקודם ב-EMC, ועד פרישתו ממנה הוביל את פיתוח החומרה והתוכנה של מוצר הדגל שלה, סימטריקס – שהיה הגורם העיקרי להפיכתה לחברת ענק.

עומסי העבודה של העולם האמיתי

הוא היה מהוגי הרעיון לאחסון במיינפריים וב-SAN. הרעיון הניב הזדמנות לבסיסי הנתונים הרלציוניים. מימושו גרם למהפכה ב-EMC, שבשנת 2000 שווייה עמד על 200 מיליארד דולר. "הבאנו פתרון טכנולוגי שצמצם את הפער בין עלויות האחסון היורדות, ובין הצורך בגידול תקציבי ה-IT והגידול במידע שנדרש לטפל בו", אמר בעבר.

לאחר מכן ינאי הוביל ומימן את הקמת הסטארט-אפ הישראלי XIV, המפתח מערכות אחסון מבוססות מחשוב גריד. הוא נרכש על ידי יבמ (IBM), תמורת 300 מיליון דולר, בסוף 2007. זמן קצר לאחר מכן, באפריל 2008, רכשה יבמ חברת סטארט-אפ נוספת שינאי נמנה עם מקימיה, דיליג'נט, שעסקה אף היא באחסון נתונים.

על פי החברה, הגידול המשמעותי אותו היא חוותה ב-2016 נובע מהצורך הגובר בגישה מהירה יותר לנפחי מידע גדולים לצורך אנליזה מתקדמת – תחת עומסי העבודה של העולם האמיתי.

מ-Infinidat לא נמסרה תגובה לפרסום. לא ניתן היה להשיג את תגובת אלטיף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים