יעל הקימה את ה-IT בפרויקט "שם ונר" – להנצחת נספי השואה

מדובר במיזם המאפשר למשתמשים לבחור שם ניספה מוכר להם, או אקראי - ולהנציח אותם על ידי הדפסת פרטיהם, אשר יוצמדו לנר הזיכרון

פרויקט "שם ונר". צילום: יח"צ

יעל פיתחה והשיקה את המערך הטכנולוגי של פרויקט ההנצחה של עמותת שם ונר. הפרויקט החל לפני חמישה חודשים והסתיים בימים אלה. הוא נעשה כתרומה לקהילה של יעל.

מדובר במיזם לאומי חדש להנצחת נספי השואה. המיזם מאפשר למשתמשים לבחור שם ניספה מוכר להם, או שם ניספה אקראי – ולהנציח אותם על ידי הדפסת פרטיהם, אשר יוצמדו לנר הזיכרון.

בנוסף, האתר מאפשר למשתמשים להוסיף פרטים של ניספה מוכר להם למאגר שמות שישמש בשנה הבאה כבסיס נוסף להנצחה בעמותת שם ונר. העמותה תעשה בו שימוש במוסדות חינוך ברחבי הארץ והעולם.

בימים הקרובים צפויה המערכת לשרת עשרות אלפי משתמשים בארץ וברחבי העולם, המבקשים לתרום באופן סמלי להנצחת נספי השואה הרבים.

עמרי גלבר, מנהל הפרויקט ומנהל פעילות הדיגיטל ביעל, אמר כי "ערכנו את הפרויקט, שכולל בתוכו את אתר ההנצחה האינטרנטי ומערכת הניהול שלו עבור עמותת שם ונר. אנחנו צופים, בעיקר בעקבות חשיפה תקשורתית מסיבית של מיזם ההנצחה, כניסה של עשרות אלפי ישראלים ומשתמשים מרחבי העולם סביב יום השואה".

"הפרויקט מאפשר לראות כיצד מקבלת משימת ההנצחה הישראלית פנים נוספות, גם באמצעים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים – בהם עשינו בפרויקט שימוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים