ווי-אנקור הטמיעה מערכת גיבוי של קומוולט באיסתא

"הפרויקט העניק לנו יכולות גיבוי מתקדמות, המתאימות לצרכי הארגון", אמר גדי בנבנישתה, מנהל תשתיות וטכנולוגיה, איסתא ישראל" ● "בנוסף, בשל האיחוד של גיבוי כל הסביבות הארגוניות, הצלחנו להפחית בעלויות ה-IT"

ווי-אנקור מקבוצת חילן הטמיעה באיסתא ישראל מערכת גיבוי של קומוולט (Commvault). עלותו של הפרויקט, שהסתיים באחרונה, נאמדת במאות אלפי שקלים.

מערכת הגיבוי האחודה של קומוולט שהוטמעה בפרויקט מספקת גיבוי למגוון סביבות – סביבה פיזית, וירטואלית, גיבוי לענן, גיבוי לאתר המרוחק ועוד.

כחלק מעבודה השוטפת, איסתא עושה שימוש בכמה סביבות עבודה. בטרם הפרויקט, פתרון הגיבוי שהיה באיסתא לא גיבה את כלל סביבות העבודה של החברה באופן שוטף.

כיום, בסיום הפרויקט, יכולה איסתא לגבות את כל הסביבות הארגוניות שלה בעזרת פתרון אחוד – בלא צורך ברכישה של כמה פתרונות גיבוי שונים. כך, נמנע מצב של חוסר אחידות בגיבוי המידע הארגוני ונחסכת עבודת גיבוי ידנית.

ווי-אנקור החלה בתהליך שדרוג התשתיות של איסתא לפני שנתיים, אז ערכה פרויקט וירטואליזציה, שכלל מעבר מ-270 שרתים פיזיים לשבעה שרתים פיזיים ו-270 שרתים וירטואליים, לרבות הטמעת מערכת לאחסון מרכזי.

להשיג את הגמישות הנחוצה

גדי בנבנישתה, מנהל תשתיות וטכנולוגיה, איסתא ישראל, אמר כי "הפרויקט העניק לנו יכולות גיבוי מתקדמות, המתאימות לצרכי הארגון. בנוסף, בשל האיחוד של גיבוי כל הסביבות הארגוניות, הצלחנו להפחית בעלויות ה-IT ולהשיג את הגמישות הנחוצה לנו, לטובת תפעול המערכות הארגוניות וסביבות העבודה הרבות שלנו".

רוני עוזר, מנהל מכירות בווי-אנקור, ציין כי "השלב הבא בתהליך שדרוג התשתיות של איסתא, היה להטמיע מערכת גיבוי מרכזית, כזו שתוכל לתת מענה לכל הצרכים: גיבוי סביבה וירטואלית, שירותי קבצים ושרתים פיזיים".

"הפרויקט נתן מענה מלא לכל הצורכי הגיבוי של איסתא, לצד מענה לצרכים נוספים, כמו ארכיון דוא"ל, שירותי קבצים וגיבוי של עמדות הקצה".

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל, אמר כי "השדרוג לפתרון הגיבוי של קומוולט שיפר את היעילות התפעולית, סיפק חיסכון בנפחי הגיבוי ושדרג את יכולות הניהול לממשק אחוד ומרכזי עבור כל אתגרי הגיבוי".

"בנוסף, הפתרון מאפשר התמודדות עם אתגרים מתקדמים ותמיכה בסביבות מחשוב שונות: פיזיות, וירטואליות וגיבוי לאפליקציות שונות של איסתא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים