ממנמ"ר למנכ"ל: רון גריסרו ינהל את זרוע המחשוב של הבינלאומי

גריסרו יכהן כמנכ"ל מת"ף במקום אמנון בק, שפרש לגמלאות ● אחד האתגרים המרכזיים שלו יהיה הקמת מחלקת חדשנות ודיגיטל, שתהיה חלק ממת"ף

רון גריסרו, חבר הנהלה, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הבנקאית של הבנק הבינלאומי. צילום: יח"צ

רון גריסרו, מנמ"ר מנורה מבטחים, מונה למנכ"ל מת"ף, זרוע המחשוב והטכנולוגיה של קבוצת הבינלאומי. גריסרו יחליף את אמנון בק, שהודיע על פרישתו מהבנק בפברואר השנה.

גריסרו משמש כמנמ"ר מנורה מבטחים, אליה עבר לפני שלוש שנים מ-Cal, והחליף שם את לוי הלוי, שעבר לבנק דיסקונט. לפני כן מילא גריסרו תפקידי ניהול בכירים באמדוקס, כשתפקידו האחרון בה היה דירקטור פיתוח. גריסרו הוא בעל תואר בהנדסה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.

אמנון בק, המנכ"ל הפורש של מת"ף. צילום: תמר מצפי

אמנון בק, המנכ"ל הפורש של מת"ף. צילום: תמר מצפי

בק כיהן כמנכ"ל מת"ף 11 שנים ולפני כן היה משנה למנכ"ל. משרדי מת"ף נמצאים במתחם נחל שורק בראשון לציון ופרויקט העברת המערכות שלה לשם מתל אביב היה אחד מפרויקטי הדגל שבק הוביל.

האתגר של גריסרו: מחלקת חדשנות ודיגיטל חדשה

גריסרו יצטרך להתמודד בתפקידו החדש עם האסטרטגיה החדשה שהנהלת הבינלאומי קבעה לא מכבר, ועיקרה הקמת מחלקת חדשנות ודיגיטל, שתהיה חלק ממת"ף. למחלקה זו כבר מונתה מנהלת – שירלי שוהם קליין, והיא תהיה מעתה כפופה לגריסרו.

רמז למדיניות החדשה של הבנק בכל מה שקשור לבנקאות דיגיטלית ניתן למצוא בדברים שאמרה לא מכבר מנכ"לית הבנק, סמדר ברבר צדיק: "עולם הבנקאות משתנה ללא הרף ומביא עימו שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה של הלקוחות. הבינלאומי מוביל חדשנות בעיקר במוצרים ובשירותים בתחומי שוק ההון והקמעונות, שבחלקם נבטו בחברות הפינטק שאימץ הבנק ובחממת הסייבר שלנו".

עוד יצטרך גריסרו להתמודד עם התארגנות של עובדי מת"ף, שהחליטו להצטרף להסתדרות וכבר החלו במגעים עם ההנהלה, כדי להיערך לעידן הדיגיטלי.

טרם מונה מחליף לגריסרו במנורה מבטחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים