ברק רגב מונה למנכ"ל גוגל ישראל

רגב ניהל בעבר את Google Enterprise במדינות המתפתחות ב-EMEA, ואת צוות פלטפורמת הענן של החברה באזור זה ● הוא ייכנס לתפקידו במאי הקרוב ויהיה כפוף למאיר ברנד, סגן נשיא החברה העולמית ומי שכיהן כמנכ"ל גוגל ישראל מאז 2005

ברק רגב, המנכ"ל החדש של גוגל ישראל. צילום: יח"צ

גוגל (Google) ישראל הודיעה הבוקר (ג') על מינויו של ברק רגב (44) לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא ייכנס לתפקיד במאי השנה.

רגב הוא בעל כ-20 שנות ניסיון בניהול ארגונים וצוותים עסקיים. הוא הצטרף לגוגל בתל אביב ב-2010 כמנהל Google Enterprise במדינות המתפתחות ב-EMEA (ר"ת אירופה, מזרח התיכון ואפריקה). לאחר שנתיים הוא עבר ללונדון, שם ניהל את צוות פלטפורמת הענן של החברה באזור זה.

טרם הצטרפותו לגוגל ניהל רגב את תחום ה-Enterprise במגזר הציבורי במיקרוסופט (Microsoft) ישראל ולפני כן מילא תפקידים בתחום המכירות והשיווק בחברות סטארט-אפ. הוא בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת מדינת קליפורניה.

בתפקידו יהיה רגב כפוף למאיר ברנד, סגן נשיא בגוגל העולמית, שמילא את תפקיד מנכ"ל גוגל ישראל מאז הקמת משרדי החברה בארץ ב-2005, ומונה לפני כשנתיים לאחראי לכלל המדינות המתפתחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ברנד הודיע על המינוי לעובדי ישראל במכתב ששלח אליהם הבוקר.

לדברי ברנד, "רגב מביא לתפקיד ניסיון עשיר בניהול צוותים והבנה עמוקה בטכנולוגיה. אין לי ספק שיוכל להביא את ניסיונו לידי ביטוי בתפקיד מאתגר זה ולתרום תרומה משמעותית להמשך קידום גוגל ישראל כמנוע צמיחה לכלכלה הישראלית. אני שמח במיוחד שאחרי כמה שנים בגוגל בלונדון הקרה, חוזרים רגב ומשפחתו הביתה, לישראל החמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים