"השינויים בעולם האודיו-וידיאו מגיעים מהעולם הצרכני אל הארגוני"

"לקוחות ה-AV בארגונים רוצים את ה-Wow Factor, לצד פונקציונליות", כך לדברי טרי פרייזנברג, מנהל גלובלי, אינפוקום

טרי פרייזנברג, מנהל גלובלי, אינפוקום. צילום: ניב קנטור

"עולם האודיו-וידיאו (AV) עובר שינויים. שינויים אלה מגיעים מהעולם הצרכני ועוברים לעולם המקצועי, בארגונים", כך אמר טרי פרייזנברג, מנהל גלובלי, אינפוקום (InfoComm).

פרייזנברג דיבר בכנס MULTIMEDIA AVTLV 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וגידי רחמים, מנכ"ל ל בינגו טכנולוגיות מידע.

לדברי פרייזנברג, "חל טשטוש בין המשתמשים בעולם הצרכני ואלה שבארגונים, זאת כי במקרים רבים, זהו אותו קהל משתמשים. השינויים הללו קורים בגלל שהמשתמשים בארגונים הם צרכנים של AV בביתם. הם יודעים ומודעים יותר לכל המתרחש בתחום. בשל הידע שצברו, הם דורשים איכות וזמינות לפתרונות ה-AV, שיעבדו באופן זהה ואף מהיר יותר מאלו שבביתם".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

לקוחות ה-AV בארגונים, אמר פרייזנברג, "רוצים את ה-Wow Factor, שאיכות הרכיבים תביא להם לריגוש ולהערכה. במקביל להיבט של חווייה מרגשת, הם רוצים גם פונקציונליות. על מנת ליישם חזון זה, של שילוב שני המרכיבים, יש צורך בהסמכות בעולם האודיו-וידיאו. הסמכות בכמה תחומים: עיצוב, התקנות, והסמכה נוספת(APEX) , הבודקת את כל החבילה: מי האינטגרטור, מה היכולות שלו, מה רמת הידע הנדרשת שיש לו, מהן דרישות הלקוח ומשוב הלקוח על הפרויקט הסופי".

לדברי פרייזנברג, "בסופו של דבר, על הספקיות והאינטגרטורים בעולם ה-AV להנפיק ללקוחות בארגונים את השילוב בין הריגוש והפונקציונליות – כדי שהתוצר הסופי יהיה מעבר למה שהלקוח ציפה לו. לא מדובר רק על טכנולוגיה – אלא על מענה מוצלח והולם לציפיות הלקוח".

אינפוקום, אמר פרייזנברג, הוא ארגון המסחר הבינלאומי, המייצג את תעשיית האודיו-וידאו המסחרי ברחבי העולם. הארגון הוקם כעמותה בשנת 1939, "התקדמנו מהפילם עד הוידיאו". כיום חברים בארגון 5,000 ארגונים, המייצגים 80 אלף מקצועני AV מ-90 ארצות – אינטגרטורים ומפיצים לתחום, אנשי טכנולוגיה המטמיעים את ה-AV בארגונים, ויצרנים.

"אנו מכסים כל מנעד בתעשייה", אמר. "אנו משרתים את חברינו, מספקים קורסים מקצועיים, עורכים כנסים, וובינרים, מחקרי שוק ושולחנות עגולים, מנפיקים דפים לבנים – ויש לנו אקדמיה לתחום".

מטרתה של תעשיית ה-AV, סיכם פרייזנברג, "היא למזג ולשלב בין שלושה עולמות – תוכן, חלל וטכנולוגיה. בהיבט התוכן, נדרש מסר העובר בדרך מובנת, שנוגעת בך, מלמדת אותך ומעוררת השראה".

"שילוב שלושת העולמות יביא למשתמשים חווייה אחת, שתהיה חריגה, מהממת, יוצאת דופן, בכל מקום – בתי ספר, חללי מפגש בעבודה, מוזיאונים או מופעי אמנות. כל ארגון יכול להחליף את שיחת הוועידה בווידיאו בשיחת סקייפ (Skype) על מחשב נייד – אבל אז, למרות שהתקשורת התקיימה, לא תושג התוצאה המספקת".

מייק בלאקמן הוא מנכ"ל אירועי ISE. צילום: ניב קנטור

מייק בלאקמן הוא מנכ"ל אירועי ISE. צילום: ניב קנטור

מייק בלאקמן הוא מנכ"ל אירועי ISE (ר"ת Integrated Systems Europe), הגוף האחראי לתערוכת האינטגרציה הגדולה ביותר בעולם לתחום האודיו-וידיאו. בלאקמן הציג את תהליך ההתפתחות של התערוכה. "התחלנו באירוע צנוע בקלן, בשנת 2003, שקהל היעד שלו היה אינטגרטורים של מוצרי אלקטרוניקה", אמר בלאקמן, "ובמהלך השנים האירוע התפתח וגדל, עם יותר מציגים ויותר משתתפים".

"תערוכת Multimedia 2017 מעניקה לנו הזדמנות הגעה ותקשורת פנטסטית עם אנשי תעשיית ה-AV הצומחת בישראל ולהציג את מחויבותנו לספק משאבים וידע רבים מאי פעם, זאת על מנת לשפר ולקדם את הסטנדרטים המקצועיים בתעשייה".

הכנס היום, אמר בלאקמן, "מעניק לנו הזדמנות הגעה ותקשורת מיטבית עם אנשי תעשיית ה-AV הצומחת בישראל. יש לנו מחויבות לספק משאבים וידע רבים, על מנת לשפר ולקדם את הסטנדרטים המקצועיים בתעשייה".

הוא סיים בציינו כי התערוכה האחרונה, שהתקיימה בחודש שעבר באמסטרדם שבהולנד, "הייתה אירוע ה-AV הגדול בעולם: השתתפו בה יותר מ-73 אלף איש, 1,192 מציגים, והיא התפרסה על גבי 47 אלף מ"ר. אני משוכנע שנמשיך לגדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים