מכרז לשירותי מחשוב בשלטון המקומי – ביותר מ-100 מיליון שקלים

הזוכות במכרז יספקו שירותי מחשוב וציוד היקפי לרשויות המקומיות בישראל ● מטריקס, One1 ונס היו בין החברות שזכו בשנה שעברה, וההערכות הן שהן יתמודדו גם השנה

החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי

החברה למשק ולכלכלה, חברה בת של מרכז השלטון המקומי, פרסמה מכרז לקבלת שירותי מחשוב וציוד היקפי לרשויות המקומיות בישראל. על פי ההערכות בשוק, היקפו עולה על 100 מיליון שקלים.

זהו אחד ממכרזי המחשוב המקיפים בשירות הציבורי, שמתקיים בכל שנה – מזה חמש שנים ברציפות. הוא משמש עשרות רבות של רשויות גדולות וקטנות. מטרתו היא לסייע להן בכל מה שקשור להצטיידות ושימוש במערכות מידע ומחשבים, ולמנוע פערי מחירים בולטים בין רשות לרשות על מאפיינים דומים של רכיבי מחשב.

בשנה שעברה זכו במכרז מטריקס, טלקוד, One1 ונס-מטח, ובפרק אבטחת המידע והאחסון זכו One1, פרטנר ומטריקס. ההערכות הן שהחברות האלה יתמודדו גם הפעם.

יש לציין כי המכרז מוגדר כמכרז מסגרת, שבסופו מתפרסמת רשימת החברות שרשאיות לעבוד עם השלטון המקומי, ולרשויות המקומיות יש חופש פעולה והחלטה עם מי מהן לעבוד.

מענה ליותר מ-700 פריטים

המכרז כולל יותר מ-700 פריטים שהזכיינים צריכים לתת לרשויות מענה עבורם, ביניהם מחשבים ניידים ונייחים, שרתים, מקרנים, מסכים, מדפסות, ציוד לכיתה חכמה, כוח אדם טכנולוגי מקצועי, שרותי תשתיות, רשת ותקשורת, ושירותי תחזוקה מלאים לציוד חדש וקיים.

כמו כן, הוא כולל פרק של אבטחת מידע ומערכות אחסון, שבמסגרתו עליהם לספק פתרונות מלאים בתחומים אלה לרשויות המקומיות וליחידות הסמך שלהן.

בעקבות דרישת רשויות ומשרד החינוך, הוסף למכרז פרק שכולל את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים לנגישות עבור תלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

החברה למשק ולכלכלה הוקמה כחברה בת של מרכז השלטון המקומי ב-1974 החברה והיא מעניקה שירותים ומפרסמת מכרזי רכש בכל תחומי השלטון המקומי, עבור 257 רשויות מקומיות בישראל.
ובמועצת המנהלים שלה מכהנים ראשי רשויות מקומיות, והיו"ר שלה הוא חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יקיר

    מה שנקרא תנו לענקים לגדול, ותמשיכו לקפח ולמוטט את העוסק העצמאי הקטן שהיה נותן שירות גבוה באיכותו פי אלף מונים ללקוח.... הפעם בגרסת הרשות הממשלתית מבלי להתחמק ולהסתיר... ועל כך תודה לכם בשם כולנו העצמאים הקטנים

אירועים קרובים