אמנון בק, מנכ"ל מת"ף – זרוע המחשוב של הבינלאומי, פורש

בק פורש אחרי 11 שנים שבמהלכן ניהל פרויקטים רבים, כולל איחוד המערכות של כל הבנקים של הקבוצה והובלת היבטי המחשוב של בניית בית מת"ף בראשון לציון

אמנון בק, חבר חדש בדירקטוריון בנק אגוד. צילום: תמר מצפי

אמנון בק, מנכ"ל מת"ף (ר"ת מחשוב תפעולי פיננסי), שמנהלת את פעילות המחשוב של קבוצת הבינלאומי, הודיע על פרישתו אחרי 11 שנים בתפקיד. טרם נמצא לו מחליף ועדיין לא ידוע מתי תתבצע הפרישה בפועל.

מת"ף היא חברה בת של קבוצת הבינלאומי ומשרדיה מצויים בבית מת"ף במתחם שורק שבראשון לציון – ולא בבניין הנהלת הבינלאומי, שצמוד למגדל שלום בתל אביב. היא מעסיקה יותר מ-600 עובדים.

גורמים בקבוצת הבינלאומי סיפרו לאנשים ומחשבים שבק בן ה-63 פורש אחרי 11 שנים עמוסות בתפקיד. הוא נכנס לתפקידו ב-2006, לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל, ומאז ביצעה מת"ף שורה של פרויקטים בולטים במחשוב של הבנקים השונים החברים בקבוצת הבינלאומי ובמעבר לדיגיטל.

בשנת 2010 הוא הוביל את פרויקט מיזוג מערכות המחשוב של שלושת הבנקים שהבינלאומי רכש למערכת של מת"ף. בק אמר אז לאנשים ומחשבים כי "בנק אוצר החייל הוסב למערכות מת"ף ב-27 במאי 2010 ובנק מסד ב-4 בפברואר באותה השנה. UBank הוסב שנה קודם לכן ממערכות 400/AS שהיו ברשותו. בכך מימש הבנק את תוכניתו בלוח זמנים צפוף של שלוש שנים, כפי שתוכנן מראש, ובתקציב של כ-120 מיליון שקלים".

בין 2011 ל-2015 הוביל בק את כל מה שקשור למחשוב בתהליך בניית בית מת"ף. כחלק מהבנייה הותקנו במקום כמה טכנולוגיות שמאפשרות לו להיות ירוק, חסכוני, כמעט אוטומטי ומאובטח. חלק מאותן טכנולוגיות הוצגו בסיור במקום שערכו חברי פורום C3 מבית אנשים ומחשבים.

העובדה שתאריך הפרישה לא פורסם מעלה שמדובר בפרישה מסודרת, שכן היא תקרה, ככל הנראה, רק לאחר ביצוע מכרז שבמסגרתו יימצא מחליף לבק, ולאחר תהליך חפיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים