Keysight רוכשת את Ixia תמורת 1.6 מיליארד דולר במזומן

מטרת העסקה, על פי הרוכשת, היא להגדיל את ההיצע שלה בעולמות התוכנה ואבטחת המידע ● הנרכשת העמידה את עצמה על המדף בדצמבר האחרון ● העסקה צפויה להסתיים עד אוקטובר השנה

Keysight ו-Ixia

Keysight Technologies, הפועלת בעולם התוכנה וציוד לתעשיית האלקטרוניקה, תרכוש את Ixia תמורת 1.6 מיליארד דולר במזומן. העסקה צפויה להסתיים עד אוקטובר השנה.

מטרת העסקה, על פי הרוכשת, היא להגדיל את ההיצע שלה בעולמות התוכנה ואבטחת המידע. הנרכשת העמידה את עצמה על המדף בדצמבר האחרון.

הנרכשת מספקת פתרונות בתחום בדיקות רשת, ניטור שלה, ניראות הרשת, אבטחת המידע ומיטוב של רשתות תקשורת. זאת, לצד בדיקת רשתות IP מאוחדות – מן הקצה האלחוטי ועד לליבת האינטרנט.

לקוחותיה – יצרני ציוד תקשורת, ספקיות שירותי תקשורת, וארגונים – משתמשים בפלטפורמות הסימולציה של Ixia על מנת לתכנן, לבדוק ולאשר טווח של פתרונות לרשתות תקשורת קוויות, Wi-Fi, ורשתות תקשורת סלולריות בדור שלישי ורביעי. זאת, על מנת שתעבורת הנתונים תזרום באופן חלק בלא צווארי בקבוק.

אנליסטים ציינו כי על רקע הגידול בנפח של תעבורת הנתונים הזורמים במדיה החברתית, בטלפונים חכמים ובענן – תחום הבדיקות של רשתות התקשורת המטפלות בתעבורת הנתונים – היה לפופולרי. הם הוסיפו כי הרכישה תאפשר ל-Keysight לצמוח במהירות.

הפתרונות של Ixia מדמים תנאים של עולם אמיתי, על ידי יצירת טווח רחב של פרוטוקולים בכל שכבות הרשת – ותנועת משתמשים ביישומי מדיה עשירה. זאת, על מנת לוודא ביצועים ברמה גבוהה, תאימות ואבטחת מחשוב ענן, ליבת רשת, מרכזי נתונים ורשתות אלחוטיות.

מבלי להקריב ביצועים

על לקוחותיה של Ixia נמנים 15 יצרני ציוד התקשורת הגדולים בעולם, 47 מתוך 50 חברות הטלקום הגדולות בעולם ו-77 ארגונים מרשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100).

בין הלקוחות נכללים: בנק אוף אמריקה (Bank of America), אורנג' (Orange), ג'וניפר (Juniper Networks), סיסקו (Cisco), פייסבוק (Facebook), גוגל (Google), וולס פארגו (Wells Fargo) FireEye, ו-AT&T.

פתרונות הניטור והנראות של Ixia, הנעשים באמצעות איסוף נתונים מהיר, עיבוד, וסינון זרימת הנתונים – מאפשרים להגדיל ולשפר את מערך ה-IT מבלי להקריב ביצועים. הפתרונות מאפשרים לארגונים להרחיב את תשתיות אבטחת המידע שלהם ולקבל נראות מלאה על התעבורה הזורמת בכל מקום בסביבת הרשת.

הסניף הישראלי של הנרכשת הוקם בשנת 2012 ומונה צוות של 15 עובדים, ביניהם, מנהלי מכירות, פריסיילים ומהנדסי תמיכה. אדר איל, מנהל את פעילות Ixia ב-Еast EMEA ואחראי על המכירות בישראל, טורקיה, מזרח אירופה, רוסיה, ארצות ברית המועצות לשעבר ודרום אפריקה. איל משמש בתפקיד מאז שנפתח הסניף המקומי. לפני כן, פעלה Ixia בישראל באמצעות מפיצים.

Keysight, הממוקמת בסנטה רוזה, קליפורניה, פוצלה ב-2014 מ- Agilent Technologies, הפועלת בתחום מדעי החיים. Ixia תהיה הרכישה הגדולה שלה מאז היא רכשה את Plc Anite הבריטית, שפעלה גם היא בעולם של בדיקות רשתות תקשורת – תמורת כ-600 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים