חדש באנשים ומחשבים: צ'ט בוט

קוראים שיירשמו לצ'ט בוט של אנשים ומחשבים יקבלו עדכון יומי או שבועי מהמערכת, לבחירתם, ויוכלו לחפש כתבות על פי הנושאים המעניינים אותם

הצ'ט בוט של אנשים ומחשבים בפעולה

מערכת אנשים ומחשבים ממשיכה להתחדש והטמיעה את אחת הטכנולוגיות הבולטות והמתפתחות בזמן האחרון – צ'ט בוט. החברה שנבחרה להטמעת הטכנולוגיה היא Chat Leap.

צ'ט בוט הוא רובוט מבוסס אינטליגנציה מלאכותית שנותן מענה ללקוח. קוראים שיירשמו לשירות יוכלו לבחור בין עדכון יומי לעדכון שבועי, ולחפש כתבות לפי התחומים שמעניינים אותם. הקוראים יכולים למצוא את הצ'ט בוט במעלה כל אחד מעמודי האתר, במלבן בצבע כחול עם הסמל של פייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger) והכיתוב "לקבלת עדכונים", או כאן.

אתר אנשים ומחשבים קיבל גישה מוקדמת לטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי Chat Leap, שמקים פלטפורמת Marketing Automation לצ'ט בוטים. הפלטפורמה מאפשרת את בנייתם ומבוססת על מודלים לחיזוי ול-Big Data. זאת, כדי לאפשר לצ'ט בוט להשתפר עם הזמן ולתת חוויית משתמש אופטימלית.

Chat Leap הוקמה על ידי שי אלון, לשעבר מנהל צוות מחקר ופיתוח ב-Totango – סטארט-אפ בתחום ה-Customer Success, שגייס מעל ל-30 מיליון דולר, ויואב רימון, לשעבר עובד גוגל (Google), שהיה אחראי בין השאר על פרסום דיספליי ושיווק אפליקציות בגוגל בישראל ובאזור.

מתעניינים בתחום? רוצים לשמוע עוד על צ'ט בוטים? הירשמו ל-Chatbot Summit של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים