"פתרון הדיגיתל של תל אביב מהווה חוד החנית של מדיניות העיר החכמה בעולם"

כך אמרה טוני טאונס-ויטלי, סגנית נשיא מיקרוסופט ● לדבריה, "הנגישות לשירותי העירייה מכל מקום ומכל מכשיר, אינה אופיינית כלל למגזר הציבורי בכל העולם"

מימין: עופר דליות, מנהל מגזר ציבורי במיקרוסופט ישראל; טוני טאונס-ויטלי, סגנית נשיא מיקרוסופט; וליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, בביתן של עיריית ת"א כנסSCEWC 2016 בברצלונה

"פתרון הדיגיתל של תל אביב מהווה את חוד החנית של מדיניות העיר החכמה של תל אביב, שמבוססת בין היתר על פלטפורמות של מיקרוסופט (Microsoft)", כך אמרה טוני טאונס-ויטלי, סגנית נשיא מיקרוסופט העולמית.

את דבריה אמרה טאונס-ויטלי בתום ביקור רשמי שערכה בביתן של עיריית תל אביב-יפו, בתערוכה הבינלאומית 2016 Smart City Expo World Congress שננעלה בסוף השבוע בברצלונה.

טאונס-ויטלי שמעה סקירה מקיפה על פרויקט הדיגיתל מפי ערן אברהמי, סגן ראש עיריית תל אביב יפו והממונה על המחשוב, וליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, שעמדה בראש צוות של העירייה שהשתתף בתערוכה. אל סגנית הנשיא נלווה עופר דליות, האחראי על המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל.

"תל אביב היא ללא ספק מובילה עולמית בחדשנות תוך שימוש בטכנולוגיות של מיקרוסופט", אמרה טאונס-ויטלי. "הפתרונות הדיגיטליים שהעירייה מבצעת בשירותי ענן Azure מראים על חשיבה יצירתית המקשרת בין הצרכים של התושב לבין השירותים העירונים שהעירייה הדיגטלית מיישמת".

חדשנות ושינוי תפיסה במרחב העירוני

בין היתר ציינה טאונס-ויטלי את "הנגישות לשירותי העירייה מכל מקום ומכל מכשיר, שאינה תלויה בתשתית העירונית, ואינה אופיינית כלל למגזר הציבורי בכל העולם. האפשרות לשיתוף מידע בין אנשים מתוך ומחוץ לעירייה בכלי Office 365 מצביעה על חדשנות ושינוי תפיסה במרחב העירוני", אמרה.

סגנית הנשיא התרשמה מהדגמה שנערכה לה בנושא ניהול ויצירת מתחמים וירטואליים לשיתוף הציבור עם האגפים השונים בעירייה תוך שילוב Dynamics CRM Online, "שמראה על מעוף וחשיבה יצירתית, תוך שמירה על הפרטיות והגנה על המידע האישי, עם השימוש המושכל בשירותי ענן כולל הגנה על הפרטיות והתקפות סייבר", לדבריה.

בהתייחסה לפעילות של מיקרוסופט בכנס והתערוכה, ציינה טאונס-ויטלי כי מיקרוסופט הגיעה לתערוכה עם 64 שותפים עסקיים שלה, וזוהי התצוגה הגדולה ביותר שהחברה הציגה בתערוכה זו מאז תחילתה.

לשתף את האזרחים

"האסטרטגיה שלנו בכנס מתבססת בין היתר על הצגת החשיבות האסטרטגית שיש לדעתנו בשימוש בפלטפורת הענן, בדרך לטרנספורמציה הדיגיטלית במגזר המוניציפלי", אמרה טאונס-ויטלי.

"עם השנים למדנו שמגבלות רגולטוריות ושאלות של הגנת הפרטיות היוו חסם לרשויות מקומיות בעולם לעבור לענן. עשינו מהלכים שונים אותם הצגנו כאן בתערוכה, שיאפשרו להראות למקבלי ההחלטות כי הם יכולים ואף חייבים להשתמש בענן כדי לנהל טוב יותר את הערים שלהם, לשתף את האזרחים", אמרה הסגנית.

"לפני פתיחת התערוכה, אירחנו בכנס שנערך כאן 300 ראשי ערים מכל העולם, והשתתפתי בפאנל עם ראשת עיריית ברצלונה, אדה קולאו, וזה היה מרתק לשמוע כיצד תושבי העיר הנפלאה הזו נהנים משירותים מתקדמים, בכל תחומי החיים פה, בכלכלה, בספורט, בתיירות ובחיי היום יום", אמרה טאונס-ויטלי.

"אנו מרגישים שיש פה שינוי נרטיב אצל המנהיגים של הרשויות, והפלטפורמות שלנו ערוכות לספק להם את הפתרונות", אמרה סגנית הנשיא לסיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים