"ארגונים נדרשים לגשר על הפער בין הענן לדטה סנטר המסורתי"

כך אמר שחר פינבליט, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קמינריו ● לדבריו, "אתגרי המנמ''ר הם לעשות יותר IT, יותר ביצועים ויותר אחסון, בשל הגידול ההולך ונמשך בכמויות המידע המאוחסנות - בפחות משאבים"

שחר פינבליט, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קמינריו

"בעבודה במתכונת הרישוי המסורתי בדטה סנטר הפנימי, היתרונות הם בעלויות, בביצועים ובאבטחת מידע, אלא שיש גם חסרונות. יתרונות הענן הם בגמישות וביכולת הגידול המהירה. נדרש לגשר על הפער בין הדטה סנטר המיושן ובין מחשוב הענן", כך אמר שחר פינבליט, CTO קמינריו (Kaminario) הישראלית.

קמינריו הייתה אחת מחברות הסטארט-אפ הישראליות שהציגו בכנס Oracle Open World 2016, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו. לכנס הגיעו השנה כ-60 אלף משתתפים, מתוכם 150 מישראל.

אתגרי המנמ"ר, אמר פינבליט, "הם לעשות יותר IT, יותר ביצועים, ויותר אחסון – בשל הגידול ההולך ונמשך בכמויות המידע המאוחסנות – בפחות משאבים. נדרש לקבל תשתית טובה יותר, ולבנות את האחסון בצורה טובה יותר – בשל הגידול באפליקציות והשירותים אותם ה-IT הארגוני מספק למשתמשים הפנימיים וללקוחותיו".

קמינריו, אמר פינבליט, "היא חברת אחסון מבוססת כולה פלאש (all-flash), המגדירה מחדש את העתיד של הדטה סנטר המודרני. הפתרון שלנו מאפשר לארגונים לפעול בעולם לפי-דרישה של היום. אנו מספקים את האג'יליות, יכולת הגידול, והביצועים הנדרשים לדטה סנטר, על מנת להתמודד עם העולם היום, שהוא מוכוון-ענן ודינאמי, עם גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום וזמן.

דרור פרידמן, מנהל ערוצים גלובלי, קמינריו

דרור פרידמן, מנהל ערוצים גלובלי, קמינריו

דרור פרידמן, מנהל ערוצים גלובלי, קמינריו, אמר כי בין לקוחות החברה בארץ נמנים ג'יימס ריצ'רדסון, מכללת אשקלון ו-eTORO.

בכנס הכריזה החברה על Kaminario Clarity – פלטפורמת אנליטיקה מבוססת ענן, אשר לדברי פרידמן, "מרחיבה את היכולות מערך האחסון לנו, Kaminario K2, במטרה לשפר ביצועים של אפליקציות על פי דרישה ולהגביר תפוקת IT".

הוא הוסיף כי "הפלטפורמה כוללת מערך של יכולות ניהול וניטור, ביניהן יכולת למינוף תובנות ברמת האפליקציה וניתוח של Big Data. אלו מאפשרות ללקוחות לקבל תפוקה רבה יותר מסביבת האחסון שלהם, ולספק ביצועים גבוהים יותר עבור יישומים קריטיים".

בהיבט הטכנולוגי, הסביר פינבליט, "הפלטפורמה מפשטת את ניהול התשתית, עם מבט מאוחד על השכבות השונות של מרכז הנתונים, שר במסורתית נוהלו באופן מבודד. צבירת הנתונים לרוחב תשתית אספקת האפליקציות המלאה, מאפשרת לקבל שירותי נתונים בעלי מודעות רחבה לאפליקציות, כולל איכות שירות פשוטה יותר".

הוא סיים באומרו כי "יכולות אנליטיות עשירות, המספקות תובנות מעשיות לגבי עומסי עבודה, כוונון ביצועים, תצורת fabric (מארג רשת), ואופטימיזציית לבסיסי הנתונים – לכל אלה יש השפעה ישירה על חווית המשתמש, יעילות מבחינה כספית, ותפוקה עסקית".

פרידמן הוסיף כי "הפלטפורמה גם סוגרת את הפער בין האחסון ושכבת האפליקציה, עם אופטימיזציה של ביצועים והפעלה פשוטה יותר. IDC אמרו עלינו כי 'פלטפורמות אנליטיקה ייעודיות מבוססות ענן, הן אחת התכונות המבדלות את הדור הבא של מערכים מבוססי רשת, בהשוואה  לדורות הקודמים של 'סוסי עבודה' לאחסון ארגוני'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים