סאפיינס תטמיע מערכת שלה במנורה מבטחים בפרויקט של 10 מיליון דולר

הפרויקט החל בימים אלה ויימשך כשנה ● במסגרתו תהפוך Sapiens IDIT למערכת הליבה לניהול תחומי הביטוח האלמנטרי, והיא תאפשר למנורה לקדם את יעדיה העסקיים בתחום

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס צילום: יוסי אלוני

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, תטמיע מערכת שלה לניהול הביטוח האלמנטרי במנורה מבטחים ביטוח. הפרויקט החל בימים אלה ויימשך כשנה. עלות הסכם ההטמעה, התחזוקה והרישוי למשך שלוש שנים, עומדת על 10מיליון דולר.

המערכת שתוטמע היא תוכנת הביטוח Sapiens IDIT לניהול תחום הביטוח האלמנטרי. במסגרת הפרויקט, תהפוך Sapiens IDIT למערכת הליבה לניהול תחומי הביטוח האלמנטרי, והיא תאפשר למנורה מבטחים ביטוח לקדם את יעדיה העסקיים בתחום.

מערך תוכנות הביטוח של Sapiens IDIT נועד לתת מענה לשוק הביטוח האלמנטרי, ומאפשר לחברות ביטוח, לסוכני ביטוח (MGA) ולסוכנויות ביטוח, לתת מענה ליעדים עסקיים קריטיים ארוכי טווח. זאת, באמצעות תכניות ביטוח "מסורתיות", ביטוחים ישירים, פתרונות בנקאות-ביטוח וסוכנויות ביטוח. מערכות סאפיינס כבר מוטמעות במנורה מבטחים ביטוח, לניהול מערך ביטוחי החיים, הפנסיה וביטוחי המשנה.

אבן דרך

מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, אמר כי "הבחירה בסאפיינס הייתה טבעית למדי, בהתחשב בקשרים האסטרטגיים ארוכי השנים בין שתי החברות. מערכת הליבה שתוטמע תשמש את תחום הביטוח האלמנטרי שנים רבות, הן בביטוחי הפרט והן בביטוחים העסקיים. המערכת תקדם את היעדים העסקיים של החברה בתחום הביטוח האלמנטרי ותאפשר לנו להתמודד בצורה מיטבית בשוק הביטוח העתידי".

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, הוסיף כי "השוק הישראלי הוא בסיס אסטרטגי עבור סאפיינס, כך שהעסקה הנוכחית עם מנורה מבטחים ביטוח תורמת לחיזוק נוכחותנו בענף הביטוח בישראל, ולמוניטין שלנו כספקי פתרונות ושירותים לתחום".

טל שרון, מנהלת חטיבת סאפיינס ישראל, אמרה כי "אנחנו מאמינים שפרויקט זה יצליח, כשם שהצליחו הפרויקטים המשותפים שלנו בעבר עם מנורה מבטחים ביטוח, ויהווה אבן דרך בחדירה של Sapiens IDIT לשוק הביטוח האלמנטרי בישראל".

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 148 מיליארד שקלים. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-81 מיליארד שקלים. היא נוסדה ב-1935.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, מספקת פתרונות תוכנה לשוק הביטוח, המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטרי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים